Įsiurbimo kolektoriaus išvalymas ar plovimas viena iš mūsų Servise 007 atliekamų paslaugų. Dažniausiai įsiurbimo kolektorius valome dyzeliniams varikliams, o priežastys būna tokios kad įsiurbimo kolektoriaus užsineša suodžiais kurie užkemša įsiurbimo kanalus ir oro praėjimo vietas, sutrikdo EGR veikimą ko pasekoje dažnai automobilio skydelyje pamatome Check Engine ar Servise Engine Soon lemputes. Net jei tokių kompiuterio klaidų neatsiranda, labai dažnai dyzelinių automobilių kolektoriais būna priaugę suodžių, tepalų likučių. Visi šie suodžiai, nešvarumai ir tepalų likučiai patenka į įsiurbimo kolektorių per turbiną, per recirkuliaciją išmetamųjų dujų ir viskas dėl didesnės temperatūros sėda kolektoriaus šonuose ir taip trikdo variklio darbą.
Opel dyzelinių variklių kolektoriaus valymas
Dyzelinių variklių kolektoriaus valymas ir užsikimšimas yra tikrai ganėtinai dažna problema paplitusi daugelyje variklių, bet šiuo konkrečiu atveju mes kalbėsime ir analizuosime bei parodysime kaip stipriai tie kolektoriaus užsikiša būtent Opel markės dyzeliniams varikliams, kaip pavyzdžius paimsime Opel Astra, Vectra ar Zafira bei Frontera dyzelinius DI ir DTI variklius, jie nors ir turi minimalių skirtumų bet visų kolektoriai linkę užsikimšti ir turėti panašių problemų;
Užsikimšusio Opel DI/DTI variklio kolektoriaus simptomai
Opel dyzelinio variklio įsiurbimo kolektoriaus užsikimšimas paprastai įtakoja pakankamai daug problemų, dažniausiai pasireiškiančios jos yra variklio gedimo Check Engine arba Servise Soon lemputės užsidegimas skydelyje, ko pasekoje paprastai sumažėja automobilio trauka ir suprastėja ženkliai dinamika, padidėja automobilio dūmingumas ir pasikeičia variklio darbo garsas, padidėja kuro sąnaudos. Visi šie simptomai yra stipriai susiję tarpusavyje todėl kolektoriaus valymas yra tikrai stipriai rekomenduotinas, o kaip matote iš nuotraukų ir matysite iš jų aprašytų žemiau suprasite kad įsiurbimo kolektorių tiesiog būtina išsivalyti, o jau paskui jei dar liks problemų – jas bus lengviau diagnozuoti ir išspręsti;
Įsiurbimo kolektoriaus praplovimas
Tam kad tinkamai išvalyti taip stipriai tepalais ir suodžiaus apaugusias įsiurbimo kolektoriaus dalis teks nemenkai paplušėti, daugelis mėgina įvairiausius tepalus ir purškalus, bet sutaupydamas visų laiko pasakysime ir patarsime kad šiuos darbus geriausiai ir kokybiškiausiai darbus atlieka tie žmonės ir kompanijos kurios teikia variklio plovimo paslaugas. Mes savo ruožtu esame išmėginę ir mirkymą benzine, ir nefrase ir įvairiuose tirpikliuose, mėginome gramdyti abrazyvų dėka, šalinti apnašas mechaniškai – bet niekada tokio gero rezultato negavome – todėl įvertinus sugaišto laiko kainą, sunaudotų medžiagų ir rezultatą galutinį – priėjome tokios išvados kad geriausiai išvalytas įsiurbimo kolektorius bus profesionalų darbą atliekančių žmonių ar kompanijų dėka. Toks plovimas kokį matysite nuotraukose žemiau paprastai trunka iki keturių valandų ir kainuoja priklausomai nuo užsiteršimo nuo 40 iki 80lt.
Taigi viršuje matote kaip atrodo kolektoriaus dalys prieš plovimą, jas nuardžius ir nuėmus, o žemiau matote išplautų įsiurbimo kolektoriaus detalių rezultatą.
Įsiurbimo kolektoriaus praplovimo darbo eiga
Opel variklių įsiurbimo kolektoriaus praplovimo darbo eigą galėsite peržiūrėti nuotraukų albumuose žemiau šio puslapio kur pridėsime keletą nuotraukų albumų apie įsiurbimo kolektoriaus valymus Opel dyzeliniuose varikliuose, bet nepaisant to – radome vieną tikrai neblogą video reportažą Youtube, kurį ir norime parodyti Jums. Visumoje šie darbai nėra labai sudėtingi, tad turint įrankius ir norą, galima įsiurbimo kolektoriaus praplovimą pasidaryti ir patiems, tik prie paties praplovimo reikės nemenkai pavargti jei tą darysite patys. Tiesa, apie plovimą kiek drastiškais būdais taip pat pridėsime reportažą žemiau;
Tiesa, Serviso 007 patarimas būtų taip pat pakeisti dyzelinio kuro šlangeles bei sudėti naujas tarpines įsiurbimo kolektoriaus;
Patį įsiurbimo kolektoriaus plovimą teko matyti tiek video reportažuose, tiek išmėginti patiems – visus tepalo ir suodžių likučius įsiurbimo kolektoriuje kai kurie mėgina išdeginti, žemiau matysite Youtube video kaip tai yra daroma. Tiesa mes šį būdą taip pat mėginome, bet rezultatu patenkinti nelikome, tad kaip ir rašėme aukščiau – plovimo darbą ir šalinimą suodžių geriausiai patikėti tiems kas tu užsiima.
Serviso 007 komanda tikrai neprisiima jokios atsakomybės už tuos kurie mėgins išdeginti kolektoriaus suodžius, tad darykite tą suvokdami rizikas, o dar geriau paklausykite mūsų ir nuvežkite nuimtas kolektoriaus dalis praplauti profesionalams;
Įsiurbimo kolektoriaus plovimo kaina Servise 007
Įsiurbimo kolektoriaus plovimo kaina susideda iš kelių etapų – tai kolektoriaus ardymas ir išrinkimas, vežimas išplauti kolektoriaus dalis, paprastai kaip ir minėjome aukščiau plovimas trunka keletą valandų, priklausomai nuo to kiek stipriai įsiurbimo kolektorius būna priaugęs, tad paskui reikia jį pasiimti ir viską sudėti. Dėl pilnos šios procedūros biudžeto patartume klausti individualiai nurodytais kontaktais kadangi viskas remiasi į tai kaip viskas ardosi, kaip stipriai priaugęs kolektorius būna ir kaip lengvai ar sudėtingai jis valosi, tad norint atlikti įsiurbimo kolektoriaus valymą Servise 007 kviečiame skambinti ir registruotis šiems darbams Servise 007 puslapyje nurodytais kontaktais;
DĖMESIO – Problemos ir rizika kas gali nutikti stipriai užsikišus įsiurbimo kolektoriui
Kaip ir visi automobilio gedimai, taip ir užsikimšęs įsiurbimo kolektoriaus, veda prie dar didesnių problemų kurias sprendžiamos ilgiau o ir kainuoja kas be ko kur kas daugiau. Taigi, netvarkomas įsiurbimo kolektorius kuris yra visiškai užsikišęs gali iššaukti tokias problemas kaip sumažėjusi automobilio trauka, padidėjęs išmetamų dūmų kiekis, suprastėjusi automobilio dinamika, pakitęs variklio darbas ir garsas, išaugusios kuro sąnaudos, dėl užsikišimo sugadinami kiti davikliai esantys įsiurbimo kolektoriuje ir žinoma finale avarinis variklio važiavimo rėžimas skydelyje šviečiant Check Engine ar Servise Engine Soon lemputėmis.
Bet nepaisant visų šių problemų, jei jau kalbėti apie būtent Opel dyzelinių variklių kolektorius, čia slypi dar viena problema kuri gali pasibaigti labai rimtais variklio gedimais – antrinės įsiurbimo kolektoriaus sklendės per suodžius ir tepalo nuodėgulius negali judėti ir yra tikimybė kad jos nukris ar nulūš, o jei jau taip nutiks – yra tikimybė kad jos pasieks vožtuvus, palys po jais ir taip sulaužys juos ir sugadins variklio galvą. Su tokiomis problemomis ganėtinai dažnai susiduria BMW dyzeliniai varikliai, tad daugelis ardo ir šias antrines sklendes aplamai pašalina.
Servise 007 atliktų įsiurbimo kolektoriaus valymo darbų nuotraukų galerija
Žemiau kviečiame pasižiūrėti ir įvertinti keletą darbų ištraukų kuriuos darėme ir valėme įsiurbimo kolektorius Servise 007. Tiek šie įsiurbimo kolektoriaus valymo darbai, tiek ir visi kiti Serviso 007 darbai yra sudedami į Facebook automobilių remonto darbų puslapį kurį ir kviečiame peržiūrėti, diskutuoti apie darbus ir stebėti Servise 007 taisomus automobilius ir sprendžiamas problemas;
Kviečiame taip pat prisijungti prie mūsų Serviso 007 Facebook kokybiškos automobilių remonto bendruomenės ir taip pat peržiūrėti automobilių remonto video reportažus mūsų Youtube kanale!