Smagračio keitimas Servise 007

Vienos masės ir dviejų masių smagratis, smagračio keitimas

nuo / 0 Komentarai / 42875 Peržiūros / 10 vasario, 2016

Vienos masės ir dviejų masių plaukiojančių smagračių keitimas yra tikrai aktuali automobilių remonto tema šiais laikais. Praktiškai visi naujesni nei 10 metų senumo automobiliai, ypač dyzeliniai jų varikliai, turi jau dviejų masių smagračius o ne kaip buvo įprasta seniau vienos masės smagračius. Kur tobulesni sprendimai, ten iš dalies ir rimtesni remontai bei dalys, apie tai šiame straipsnyje ir mėginsime pasikalbėti.

Dviejų masių, dvimasis arba kitaip plaukiojantis smagratis

Dviejų masių, dvimasis arba kitaip plaukiojantis smagratis

Smagratis jis egzistuoja visuose automobiliuose ir be jo sankaba jokia negali funkcionuoti, tad nepaisant to plaukiojantis ir dvimasis jis ar paprastas vienos masės smagratis, jis komplektuojamas su sankaba ir keičiamas kartu su ja. Reikėtų tik paminėti kad sankabos komplektas kuris tinka vienmasiui smagračiui niekada nebus tinkamas dvimasiui smagračiui ir atvirkščiai, bet kokie mėginai juos sumaišyti ar sudėlioti į vieną, pasibaigs tikrai negeru rezultatu.

Sankabos komplektas su vienmasiu smagračiu;

Sankabos komplektas su vienmasiu smagračiu;

Pakaitiniai sankabos komplektai yra kuriami žymių ir gerą vardą ir ilgametę patirtį turinčių sankabos gamintojų. Tokių pakaitinių sankabos komplektų tikslas yra pakeisti esamas ir iš gamyklos paleistas sankabas kurios buvo komplektuojamos su dviejų masių smagračiais į sankabos pilną komplektą kuris turi vienos masės, vienmasį smagratį. Paprastai tokie komplektai yra gerokai pigesni nei komplektai su dvimasiu smagračiu ir dažnai būna taip kad visas sankabos komplektas su vienmasiu smagračiu kainuoja net ir pigiau nei vien tiek pats dviejų masių smagratis.

Sankabos komplektų yra tikrai įvairių, skirtų galingesniems varikliams, sportingių variantų ir taip pat variantų kiekvienos dienos važiavimui, būtent dėl komforto ir buvo sukurti dvimasiai smagračiai.

Sankabos komplektas su vienos masės paprastu smagračiu;

Sankabos komplektas su vienos masės paprastu smagračiu;

Sportinio tipo sankabos komplektas skirtas dvimasiui arba vienos masės smagračiui;

Sportinio tipo sankabos komplektas skirtas dvimasiui arba vienos masės smagračiui;

Dvimasio smagračio principas pagrindinis yra slopinti variklio keliamas vibracijas ir sušvelninti sukimo momentą perduodama variklio, kitaip tariant tikslas jo yra sugerti smūgius ir padaryti bėgių keitimą kiek įmanomai sklandų ir švelnų. Dažniausiai šie dvimasiai smagračiai buvo komplektuojami dyzeliniuose automobiliuose, o tai pakankamai logiškai paaiškinama kadangi dyzeliniai automobiliai maksimalias galias ir sukimo momentus turi žemuose sūkiuose, kai dažniausiai ir yra mėtomi bėgiai.

Kokybiškas VALEO sankabos komplektas su smagračiu;

Kokybiškas VALEO sankabos komplektas su smagračiu;

Tiems kas nelabai supranta ar suvokia sankabos veikimo principo, pernelyg nesileidžiant į smulkmenas paaiškiname kad sankabos mechanizmas leidžia tarsi paleisti automobilio ratus ir sujungti juos vėl su varikliu pakeitus pavarą, kitaip tariant kad variklis galėtų dirbti tuo pačių sūkių diapazonu, bet automobilio greitis galėtų kisti, tai būtina norint pasiekti didesnį greitį ir ekonomiją bei variklio tarnavimo resursą.

https://www.youtube.com/watch?v=uxcNjtG8I_s
https://www.youtube.com/watch?v=vOo3TLgL0kM

Nesileidžiant labai giliai į veikimo schemas ir techninius dalykus, žemiau pridedame video reportažą kuriame pakankamai aiškiai rodomas veikimo principas dviejų masių arba kitaip plaukiojantis smagratis;

https://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

Dvimasio arba plaukiojančio smagračio gedimai

Tikrai daugelis ypatingai naujesnių automobilių vairuotojų bijo šių gedimų, o tai suprantama nes paprastai sankabos gedimai kainuoja tikrai nemažus pinigus ir kai automobiliui yra apie 10 metų dažnai kainuoja kone daugiau nei puse automobilio rinkos vertės. Bėda tik ta kad sankaba yra dylanti dalis ir keitimas jos tiesiog yra neišvengiamas.

Smagračio gedimai paprastai visų pirma pasireiškia tam tikro garso sklidimu, garsas pradeda girdėtis tiek varikliui dirbant laisvais sūkiais, tiek važiuojant, ypatingai keičiant vieną pavarą į kitą kai būtent tuomet ir tenka plaukiojančiam smagračiui sugerti ir slopinti bėgių keitimo vibracijas.

Mechaniškai sugadintas dvimasis smagratis;

Mechaniškai sugadintas dvimasis smagratis;

Ilgainiui barškantys smagračiai paprastai iššaukia ir daugiau problemų, todėl kaip ir kiekvienas gedimas jie šalinami kur kas lengviau ir pigiau kai tai daroma pačioje pirminėje gedimo stadijoje.

Žemiau pridedame keletą jau stipriai subyrėjusių smagračių pavyzdžių.

Subyrėjęs dviejų masių smagratis;

Subyrėjęs dviejų masių smagratis;

Nejuokais pažeistas dvimasis smagratis kurio naudoti jau negalima

Nejuokais pažeistas dvimasis smagratis kurio naudoti jau negalima

Plaukiojančio smagračio vidinių spyruoklių defektas, toks smagratis jau negali būti naudojamas;

Plaukiojančio smagračio vidinių spyruoklių defektas, toks smagratis jau negali būti naudojamas;

Žemiau video reportaže norime parodyti smagratį kurį keitėme pas save Toyota Avensiui automobiliui, smagratis buvo tokios būklės kad bet kada galėjo nulėkti ir sulaužyti ne tik greičių dėžę bet gal ir variklį.

https://www.youtube.com/watch?v=X3nS5ghaK70

Ilgainiui smagračiui skleidžiant garsus pasireiškia ir kiti simptomai, tokie kaip vibracija variklio tiek laisvais sūkiais dirbant tiek važiuojant, garsas žinoma tik stiprėja ilgainiui, pradeda vibruoti sankabos pedalas ir kai kada net visas automobilis.

Vibracija juntama per pedalą gali būti pakankamai erzinantis dalykas kaip kad yra demonstruojame šiame video reportaže, paprastai vibracija juntama keičiant pavaras, bet kai smagračio vidinės konstrukcijos subyra, jis prarandą centravimą ir naturaliai sukelia variklio vibraciją ką lengva justi sankabos pedalu.

https://www.youtube.com/watch?v=Rt1_2GwJqhs

Žemiau video reportaže norime parodyti kokį garsą skleidžia smagratis kai jo spyruoklės ar įveržimo mechanizmas yra sudėvėtas, tokie jo skleidžiami garsai kurie girdimi judinant smagratį ranka, prie didesnių apkrovimų nejuokaus jau girdisi ir automobilyje, o dirbant laisvais sūkiais atrodo kad kažkokia skarda palaida ir pakankamai aštriai ir garsiai ji barška.

https://www.youtube.com/watch?v=Y_TRHfvy3_o

Tokie gedimai susiję su smagračiu neretai baigiasi tuo kad automobilis tiesiog sustoja ir nebevažiuoja, arba dėl keliamų variklio vibracijų yra sugadinami ir iki variklio ar automobilio elementai, kenčia tiek automobilio pakaba tiek variklis ir jo dalys, tad ilgainiui remontas automobilio gali kainuoti tik dar daugiau;

Video medžiagoje žemiau matote klibantį dviejų masių smagratį:

https://www.youtube.com/watch?v=NOQgAa6afho
https://www.youtube.com/watch?v=Y3mFz6NOmWg

Kada reikia keisti sankabą ir smagratį?

Žinoma kaip ir kiekvienas automobilio gedimas taip ir sankabos gedimas, ilgainiui netaisomas, gali iššaukti dar didesnių problemų ir gedimų – todėl išgirdus pašalinius garsus ar pajutus vibraciją automobilio keičiant pavaras ar laikant koją ant pedalo verta susimastyti apie sankabos ir dvimasio smagračio keitimą nauju. Kuo ilgiau delsite – tuo savaime suprantama remontas gali būti brangesnis. Patarimas keičiant sankaba keisti yra visą komplektą kaip reikalauja gamintojo instrukcijos ir rekomendacijos, pakeitę tik sankabą ir palikę seną smagratį rizikuojate kad greitu laiku reikės mokėti už automobilio darbus dar kartą ir pakeisti nepakeistus komponentus, tad dažniausiai būna taip kad skūpus moka du kartus.

Lyginame naują dviejų masių smagratį su senuoju, kitaip tariant gerą su blogu:

https://www.youtube.com/watch?v=PoxK1bgJI0Y

Kada galima sumontuoti pakaitinį vienos masės smagratį vietoje dviejų masių,plaukiojančio smagračio?

Su pakaitiniais komplektais, labai dažnai klientai to klausia ir žmonės daro klaidą, reikėtų suprasti kad pakaitiniai komplektai tai ne padangos ir negali būti vienas komplektas taikomas skirtingiems automobiliams ar tiesiog galima kažką pritaikyti nuo kažko, juk logiška kad jei inžinieriai nusprendė kad naujame variklyje sankaba turėjo būti komplektuojama su plaukiojančiu smagračiu, nors ir tinka ji nuo senesnio modelio, nereikėtų būti gudresniems už visą pulką inžinierių ir montuoti paprastą komplektą.

Kai kada pakaitiniai komplektai yra gaminami kai kuriems automobiliams, bet konkrečiam modeliui gaminami jie ar ne – reikia ištirti rinką, klausti tiek mūsų tiek dalių parduotuvėse ir domėtis tuo, kartais pakaitiniai komplektai būna nedaug pigesni nei originalūs ar skirti komplektuoti su dviejų masių smagračiu, tokiu atveju iš esmės verta montuoti pakaitinį komplektą tik dėl to kad jis galimai tarnautų ilgiau.

Servise 007 tiktai labai dažnai montuojame pakaitines sankabas Toyota D-4D varikliams, būtent tokį komplektą ir demonstruojame video reportaže žemiau:

https://www.youtube.com/watch?v=ohaTQFk_unM

Pakaitinius komplektus reikėtų rinktis tik patikimų gamintojų, tokių kaip VALEO, LUK, SACHS ir kitų žinomų gamintojų todėl kad jie po ilgų tyrimų ir testavimų nustato ar gali gaminti atsarginę dalį, šiuo atveju pakaitinį komplektą konkrečiam automobiliui ar ne. Jei tyrimai parodė kad pakaitinis komplektas su vienmasiu smagračiu nepakankamai slopina ar nelaiko, tuomet jie tokių komplektų tam tikriems modeliams ir nesiūlo, vadinasi nereikėtų nieko svarstyti ir montuoti tai kam buvo skaičiuotas tiek variklis tiek greičių dėžė ir montuoti sankabą su dviejų masių smagračiu;

Pakaitinis sankabos komplektas VALEO su vienos masės smagračiu;

Pakaitinis sankabos komplektas VALEO su vienos masės smagračiu;

Privalumai ir trūkumai pakaitinio vienos masės smagračio ir sankabos komplekto

Kaip jau ir minėjome aukščiau – jei gamintojai yra sukūrę pakaitinį komplektą dviejų masių smagračio į komplektą su vienos masės smagračiu, vadinasi konkrečiam modeliui po ilgų tyrimų ir bandymų buvo išleistas į rinką toks gaminys kuris garantuoja puikų veikimą šios dalies, variklio ir greičių dėžės tausojimą bei kokybišką detalės tinkamumą. Montuojant oficialaus gamintojo, o ne komplektą kurį sudaro diskatorius nuo Honda automobilio, sankabos diskas nuo Golf ir smagratis nuo Fiato, galėsite būti tikri kad automobilis nekels Jums jokių rūpesčių o skirtumo tarp komplekto važiuojant dvimasiu smagračiu ir vienmasiu smagračiu Jūs tikrai nejusite. Tad reziumuojant – renkantis tinkamą komplektą ir kokybiškus darbus, su sąlyga kad automobilio variklis ir įpurškimo sistemos yra tvarkingos, keičiant komplektą dvimasio smagračio į vienos masės smagračio sankabos komplektą jokio diskomforto tikrai nejusite, taip jau traktuoja ir garantuoja sankabos kūrėjai ir gamintojai.

Trūkumai garantuotai bus jaučiami jei pasirinksite neįprastą taupymo būdą ir nuspręsite montuoti iš skirtingų dalių sankabą su smagračių, nuo skirtingų automobilių bei mėginsite komplektus vienos masės smagračio montuoti taip pat ne į tuos automobilius kam jie sukurti.

Automobiliai kuriems yra sukurti pakaitiniai komplektai

Nėra vienos taisyklės apie tai kam yra sukurti ir padaryti pakaitiniai sankabos komplektai ir kam ne – šitoje vietoje jau sankabų gamintojai kurie gamina šias dalis atlieka savo pusėje visus testavimus ir duoda garantijas kad jų komplektas kurie jį padarė konkrečiam automobiliui veiks puikiai, viskas tiks ir nekels jokių rūpesčių. Paimsime ir aprašysime keletą populiaresnių modelių mūsų keliuose kam šiai dienai tikrai galime pasiūlyti pakaitiniu sankabos komplektus su vienos masės smagračiais.

Tiesa, nereikėtų manyti kad jei šiai dienai pakaitinio komplekto Jūsų modeliui nėra, jo nebus ir ateityje, informaciją reikia tikrinti pastoviai, žiūrėti kokie gamintojai ką siūlo. Įmanomas kas be ko ir toks variantas kad tam tikram modeliui pakaitinis komplektas tiesiog nelaiko ar kelia daugiau problemų todėl jis nėra kuriamas ir parduodamas, tokiam variantui tiks tik gamykloje numatytas sankabos komplektas su dvimasiu smagračiu.

Liaudyje tikrai įtin populiaraus modeliui VW Golf 4 1.9 TDI 81kw sankaba taip pat yra komplektuojama su dviejų masių smagračiu, atskirai keisti tiek sankabą tiek smagratį yra tikrai brangu, tad šiam modeliui Servise 007 galime pasiūlyti VALEO pakaitinį komplektą sankabos jau su vienos masės smagračiu kuris šiam modeliui puikiai tinka. Komplektas yra su visais varžtais, tad montuojasi nesudėtingai ir be jokių problemų. Jei toks komplektas Jus domina – kreipkitės tikrai galėsime padėti su nuolaidomis ir jei norėsite tokią sankabą sumontuosime;

Pakaitinis sankabos komplektas VW Golf 4 1.9 TDI 81kw automobiliui

Pakaitinis sankabos komplektas VW Golf 4 1.9 TDI 81kw automobiliui

Toks pakaitinis sankabos komplektas egzistuoja ir naujesniems VW Golf automobiliams, kaip pavyzdį paimkime 2005 metų VW Golf 5 automobilį su 2.0 TDI 103kw varikliu, šiam modeliui VALEO gamintojas siūlo taip pat pakaitinį komplektą:

Pakaitinis vienos masės smagračio komplektas Golf 5 TDI 2.0 103kw varikliui.

Pakaitinis vienos masės smagračio komplektas Golf 5 TDI 2.0 103kw varikliui;

Toks pakaitinis komplektas kainuotų panašiai tiek kiek kainuoja tik plaukiojantis smagratis.

Liaudyje taip pat labai mėgstamas VW Sharan automobilis su dyzeliniu 1.9 TDI varikliu, čia jų buvo keletas variantų senesnieji turėjo dyzelinį variklį kuris turi 81kw, jiems pakaitinis VALEO sankabos komplektas būtų toks:

Pakaitinis sankabos komplektas su vienos masės smagračiu VW Sharan 1998 1.9 81kw automobiliui;

Pakaitinis sankabos komplektas su vienos masės smagračiu VW Sharan 1998 1.9 81kw automobiliui;

Naujesniems VW Sharan automobiliams kurie turėjo 1.9 TDI varikliuką jau 85kw galios sankabos komplektas reikalingas jau kitoks, jis būtų toks kaip demonstruojame nuotraukoje žemiau:

Pakaitinis vienos masės smagračio sankabos komplektas VW Sharan 1.9 2004 85kw automobiliui

Pakaitinis vienos masės smagračio sankabos komplektas VW Sharan 1.9 2004 85kw automobiliui

Reikėtų tik paminėti kad kainos nėra pastovus dydis, tad kviečiame klausti mūsų Servise 007 sankabos kainų Jūsų automobiliui, mielai padėsime surasti ir parinkti tinkamą kainos ir kokybės sprendimą.

Pakaitinių komplektų būna ne tik vokiškiems ir populiariems automobiliams, bet ir kitiems kitų gamintojų automobiliams tad ieškantiems pakaitinių komplektų siūlome kreiptis ir žiūrėsime ką galime pasiūlyti.

Restauruotas smagratis – ar verta tą daryti?

Restauruoti smagračiai pamažu apima vis daugiau rinkos ir įgauna pasitikėjimą tarp vairuotojų, bet kaip jau minėjome kituose straipsniuose, smagratis mūsų nuomone nėra ta dalis kurią siūlytume restauruoti. Tą tikrai daro visi kurie parduoda automobilius ir varo juos pastatyti į automobilių turgų, mūsų praktika kiek kitokia, bet jei klientai nusprendžia šiuos smagračius išmėginti, mes juos sumontuoti galime taip pat sėkmingai kaip ir naujus.

Pasidalinsime vienu restauruoto smagračio keitimų mūsų Servise 007, teko montuoti jį į Mazda MPV, tikrai iš pažiūros smagratis atrodo net labai rimtai, padarytas pilnai, supakuotas tvarkingai, nulygintas paviršius, privirintas naujas žiedas starteriui sukti, viskas tikrai vietose, tik klausimas kiek laikys. Sumontavome be problemų, pravažiavę po sumontavimo, sudėję naują sankabą kažkokių problemų tikrai nepastebėjome. Bėda tik kad klientas mūsų pastovus šį automobilį pardavė, matyt dėl to ir pasirinko pigesnį gerokai variantą, bet kaip sekasi šiam automobiliui su restauruota sankaba tikrai sunku pasakyti, nors pilnas internetas ir forumai diskusijų apie tai kaip smagračiai trumpai tarnavo, kaip atsirado vibracijos ir panašios problemos jau po kelių mėnesių ar net dienų važinėjimo.

Sprendimą apie tai montuoti tokį smagratį ar ne paliekame patiems klientams, bet visuomet patariame rinktis prekes kokybiškas, paslaugas taip pat.

Restauruotas ir atnaujintas smagratis;

Restauruotas ir atnaujintas smagratis;

Restauruoto smagračio paviršius taip pat atnaujintas;

Restauruoto smagračio paviršius taip pat atnaujintas;

Restauruoto smagračio paviršius taip pat atnaujintas;

Restauruoto smagračio paviršius taip pat atnaujintas;

Šio restauruoto smagračio montavimas Servise 007:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152300471439592.1073742436.112480709591&type=3

Dviejų masių ir vienos masės smagračių bei sankabų užsakymas ir pardavimas

Servisas 007 renkantis sankabą, smagratį ar bet kokį sankabos komponentą padėti Jums gali tuo kad pasiūlys ne tik kad gerą kainą ieškomoms dalims, bet reikalui esant padės jas ir sumontuoti. Esame sumontavę nemažai pakaitinių komplektų, nemažai sankabų tiek su dviejų masių smagračiais tiek su vienos masės smagračiais tad mielai galime patarti ir pasiūlyti reikiamas dalis, yra galimybė net jas atvežti iš Lenkijos sandėlių ar tiesiai iš gamintojo, tad jei nerandate sankabos ar ieškote tinkamo sau varianto – kreipkitės geriausiai emeilu nurodytu kontaktuose ir mielai pasižiūrėję atsakysime ką galime pasiūlyti konkrečiai Jūsų automobiliui.

Kaip ir kiekvieno straipsnio pabaigoje taip ir šio, primename ir kviečiame prisijungti prie mūsų Serviso 007 facebook fanų portalo bei Youtube video galerijos!

Related Posts