Stabdžių remontas dažnai teikiama automobilių remonto paslauga Servise 007, stabdžių sistemos remontus aptarėme jau ne viename straipsnyje ir pridėjome tikrai daug foto bei video medžiagos facebook paskyroje.
Prisimindami šį netvarkingų Audi A6 stabdžių pavyzdį ir jų taisymą Servise 007 būtinai nusprendėme šį Audi A6 stabdžių remontą aprašyti ir pasidalinti šiuo remontu bei jo ištraukomis su mūsų skaitytojais. Iš esmės šio straipsnio tikslas parodyti kaip kartais galima šiek tiek neatsakingai ir atmestinai žiūrėti į automobilio techninę būklę, o kas svarbiausia stabdžius. Stabdžiai stabdė prastai jau kuris laikas, jei aplamai tai buvo galima pavadinti stabdžiais, stabdant skleidžiamas aižus garsas kurio taip pat negalima neišgirsti, o sulaukti kol stabdžiai pasieks tokią būklę tikrai reikia ir kantrybės ir šiek tiek neteisingo požiūrio nes juk rizikuojate ne tik savo paties saugumu, bet ir savo keleivių, savo ar draugų vaikais einančiais per perėją iš mokyklos – tad stabdžius tikrai verta visuomet taisyti laiku, tai ir pigiau ir realiai – visiems geriau ir saugiau.
Prasta stabdžių kokybė ir poreikis juos remontuoti
Kur yra ta riba kai stabdžiai pasiekia kritišką tašką sunku įvardinti ir paaiškinti, būtent šiame pavyzdyje visos įmanomos ribos buvo jau senai peržengtos, todėl kad nediskutuoti apie kokybę stabdžių tuščiai, žemiau pateikiame nuotraukų kaip atrodė Audi A6 galiniai stabdžiai.
Įdomiausia yra tai kad vieno rato pusėje stabdžių kaladėlės jau nebuvo likę absoliučiai ir buvo stabdoma stumokliuko pagalba. Keista kad pastarasis neišlėkė absoliučiai, tuomet būtų išbėgęs stabdžių skystis ir nuspaudus pedalą tiesiog nebūtų suveikę stabdžiai ir automobilis nestotų, baisu ir pagalvoti kaip būtų reikėję sustoti prie perėjos praleisti vaikus einančius per pėsčiųjų perėją.
Stabdžių kaladėlės buvo rastos jau tik trys, kaip ir minėjome aukščiau, viena buvo dilinama iki tokio lygmens kad tikėtina buvo sudilinta ir sulūžo pusiau bei iškrito, taip nutikus toliau buvo stabdoma stumokliuko pagalba.
Kadangi trūko vienos stabdžių kaladėlės, stabdoma buvo stumokliuko pagalba, žemiau pamėginsime parodyti kaip atrodė stabdžių disko ta dalis kur buvo stabdoma metalas į metalą.
Žinoma stabdžių diskas stabdomas metalu o ne stabdžių kaladėlės paviršiumi ne juokais sudėvėjo stabdžių diską, lyginant jį su kitos pusės stabdžių disku.
Kokybiškas stabdžių taisymas ir remontas, suportų restauravimas
Žinoma šie pavyzdžiai Audi A6 automobilio yra deja ne toks jau retas atvejis, daugelis tvarkomų automobilių kurie turi problemų su stabdžiais paprastai atvažiuoja panašios būklės kai jau reikia keisti viską mazge nes sveiko nieko nelieka. Šiuo konkrečiu atveju yra aiškų kad tokie diskai yra indikatorius stabdžių problemos, faktas kad nedirba nei stabdžių suportai nei rankinio mechanizmas todėl keisime abu stūmoklius naujais, pilnai restauruosime stabdžių suportus, sudėsime naujas stabdžių kaladėles ir stabdžių diskus, žinoma nuorinsime visą stabdžių sistemą.
Kartais pakankamai didelis iššūkis būna tokią stabdžių sistemą išardyti, jau net nekalbant apie restauravimą kadangi viskas užrūdiję, prikepę ir nejuda. Mėginsime ištraukti stipriai prirūdijusias kreipiančiasias kurios turėtų tolygiai paskirstyti stabdymo jėga abiems stabdžių disko pusėms, bet kaip matome iš žemiau pateiktų nuotraukų, jos prirūdiję ir senai jau nejuda;
Sutvarkę stabdžių suporto dalį į kurią dedasi stabdžių kaladėlės bei sutvarkę kreipiančiasias, imamės ir pačio stabdžių suporto. Sudedame naujas remontines gumeles, sudedame naujus stumokliukus.
Pakeitus stabdžių stumokliuką suportuose galiniuose bei sudėjus remontinius komplektus, esame pasiruošę viską surinkinėti ir dėti į vietas;
Stabdžių diskų kokybė jau prasta, tokių neverta jau net netikinti todėl montuosime naujus stabdžių diskus;
Taip pat kartu su naujais stabdžių diskais dėsime ir naujas stabdžių kaladėles Delphi;
Žinoma prieš dedant naujus stabdžių diskus, kaip ir visuomet mes akcentuojame, reikia idealiai nuvalyti bei sutepti stebulę prie kurios plokštumos priglus naujas stabdžių diskas. Diskai nauji būna ištepti tepalu kad nerūdytų, todėl sudėjus viską – juos būtina nuriebalinti;
Sudėjus naujus stabdžių diskus ir atrestauravus stabdžių suportus būtina pakeisti visą stabdžių sistemos stabdžių skystį, tiek automobilio priekinėje ašyje, tiek galinėje.
Viso šio remonto esmė ir rezultatas, štai toks vaizdas kuris pateikiamas žemiau, tam kad atrodytų įspūdingiau, pateikiame seną ir naują stabdžių galinių šiame Audi A6 automobilyje vaizdą;
Norisi tikėti kad mūsų kelyje sutinkami automobiliai yra tvarkingi ir saugūs tiek jų vairuotojams tiek pėstiesiems, todėl nedaleiskite savo stabdžių sistemai pasiekti tokią būklę kurią mes aprašėme ir parodėme šiame straipsnyje, supraskite kad kuo ilgiau yra netaisomi pakabos bildesiai, variklio garsai ir stabdžiai – tuo ilgiau tai trunka ir brangiau kainuoja.
Stabdžių sistemos remontui registruojame telefonu Kaune, 8 678 59083
Žemiau norime pateikti ir pakviesti pasižiūrėti šio stabdžių remonto foto galeriją;
Taip pat kviečiame prisijungti prie mūsų Serviso 007 Facebook paskyros kurioje plačiai aptarinėjame atliekamus darbus ir keliame foto bei video reportažus. Didesnė dalis video reportažų pasiekia Serviso 007 Youtube kanalą, tad kviečiu prenumeruoti.