Kuro vamzdelių keitimas naujais Servise 007

Prarūdijusių kuro vamzdukų keitimas

nuo / 0 Komentarai / 11507 Peržiūros / 28 vasario, 2016

Prarūdijusių kuro vamzdukų keitimas – tai viena iš Serviso 007 teikiamų paslaugų. Kuro sistemos nuotėkiai, nesvarbu ar tai benzinas ar dyzelinas visuomet yra nemalonūs ir net pavojingi tiek Jums patiems tiek aplinkiniams, todėl užuodus ar pamačius kuro nuotėkį – būtina kuo skubiai jį pašalinti.

Labai dažnai problemos kyla dėl prarūdijusios kuro magistralės, tai nutinka tiek dyzeliniu kuru varomiems automobiliams tiek benzinu varomiems automobiliams ko pasekoje reikalingas kuro vamzdukų keitimas naujais ar sutaisymas bei pakeitimas tam tikros kuro magistralės vietos. Didžiausia problema yra tų automobilių vairuotojams kurių kuro magistralės yra metalinės, jos dėka amžiaus ir druskų mūsų keliuose tikrai niekada neatrodo žaviai.

Surūdiję kuro vamzdukai

Surūdiję kuro vamzdukai

Leidžianti kurą magistralė, prarūdijęs kuro vamzdukas;

Leidžianti kurą magistralė, prarūdijęs kuro vamzdukas;

Pažeista korozijos kuro magistralė;

Pažeista korozijos kuro magistralė;

Surūdijusi kuro magistralė, kuro vamzdukai

Surūdijusi kuro magistralė, kuro vamzdukai

Pavojingai pasidengę rūdimis Mazda automobilio vamzdukai

Pavojingai pasidengę rūdimis Mazda automobilio vamzdukai

Pavojingai surūdiję kuro magistralės vamzdukai

Pavojingai surūdiję kuro magistralės vamzdukai

Labai puikiai demonstruojami prarūdiję kuro vamzdukai kurie leidžia kurą šiame Youtube video reportaže:

https://www.youtube.com/watch?v=FHG06yMSMn0

Prarūdiję kuro vamzdukai

Prarūdiję kuro vamzdukai ir jų keitimas tikrai yra dažna ir opi problema, ypatingai tų automobilių kurie jau senai važinėja mūsų keliuose ir žiemą jiems tenka nemažai druskų. Žemiau pridedame nuotraukų keletą kaip atrodo pas mus važinėjamų automobilių kuro vamzdukai ir magistralės, paprastai taip pat atrodo ir stabdžių vamzdukai, bet dažnai jie jau būna pakeisti variniais tad žinoma korozijai jie būna atsparūs;

Gerokai aprūdiję kuro vamzdukai Honda Accord automobilyje;

Gerokai aprūdiję kuro vamzdukai Honda Accord automobilyje;

Surūdiję kuro magistralės vamzdukai

Surūdiję kuro magistralės vamzdukai

Trupantys kuro magistralės vamzdukai

Trupantys kuro magistralės vamzdukai

Video kaip atrodo prarūdiję kuro vamzdukai gerai matomi čia:

https://www.youtube.com/watch?v=FETv4av0Y1Y

Dažniausias tokių kuro vamzdukų remontas yra tiesiog naujų kuro vamzdukų keitimas. Tenka pravesti naujus kuro vamzdukus nuo automobilio priekio iki automobilio kuro bako, dažnai tam kad šiuos darbus padaryti gerai ir kokybiškai reikia nuimti kuro baką, o jį nuimti ne visuomet būna paprasta turint omenyje kad kartais sujudinus pradeda leisti tiek kuro bakas, tiek nulūžta jo tvirtinimai ar net ir stabdžių vamzdukai ar užpylimo garlavinos kurios natūraliai taip pat būna gerokai parūdijusios.

Nuimtas kuro bakas tam kad būtų galima idealiai prieiti prie visų kuro vamzdukų;

Nuimtas kuro bakas tam kad būtų galima idealiai prieiti prie visų kuro vamzdukų;

Esamos kuro magistralės ir vamzdukų būklė;

Esamos kuro magistralės ir vamzdukų būklė;

Nuėmus baką pakeisime senus vamzdukus naujais;

Nuėmus baką pakeisime senus vamzdukus naujais;

Vamzdukų būklė kurie gerokai pažeisti korozijos;

Vamzdukų būklė kurie gerokai pažeisti korozijos;

Tokius darbus darant tvarkingai ir nuėmus kuro baką kaip mūsų konkrečiu pavyzdžiu, pakeičiame tiek stabdžių vamzdukus tiek kuro vamzdukus kaip demonstruojama nuotraukose žemiau;

Pravedami nauji stabdžių ir kuro vamzdukai;

Pravedami nauji stabdžių ir kuro vamzdukai;

Pravedame naujus kuro vamzdukus;

Pravedame naujus kuro vamzdukus;

Pravedame naujus kuro vamzdukus;

Pravedame naujus kuro vamzdukus;

Pravedame naujus ir senus stabdžių ir kuro vamzdukus;

Pravedame naujus ir senus stabdžių ir kuro vamzdukus;

Naujai pravesti kuro ir stabdžių vamzdukai

Naujai pravesti kuro ir stabdžių vamzdukai

Idealiu atveju nuėmus kuro baką reikėtų tiek patį baką tiek kėbulo vietas padengti antikorozine danga;

Nuimtas kuro bakas kurį padengisime antikorozine danga;

Nuimtas kuro bakas kurį padengisime antikorozine danga;

Kėbulo vietos prieš padengimą kurios yra virš bako ir jų nesimato;

Kėbulo vietos prieš padengimą kurios yra virš bako ir jų nesimato;

Padengiame nuimtą kuro baką antikorozine danga;

Padengiame nuimtą kuro baką antikorozine danga;

Kėbulo vietas padengiame antikorozine danga prieš dėdami baką atgal į vietą;

Kėbulo vietas padengiame antikorozine danga prieš dėdami baką atgal į vietą;

Pravestus naujai kuro ir stabdžių vamzdukus mes taip pat padengiame antikorozine danga;

Pravestus vamzdukus padengiame antikorozine danga;

Pravestus vamzdukus padengiame antikorozine danga;

Pravestus vamzdukus padengiame antikorozine danga;

Pravestus vamzdukus padengiame antikorozine danga;

Pravestus vamzdukus padengiame antikorozine danga;

Pravestus vamzdukus padengiame antikorozine danga;

Pažeisti kuro vamzdukai ir jų tvarkymas

Jei kuro magistralė yra sveika ir nesurūdijusi, pasitaiko ir tokių atvejų kad ji tiesiog yra mechaniškai pažeidžiama kito automobilio remonto metu ar pažeidžiama dėl prasto kelio ar važiavimo mišku bei nelygu keliu. Tokiu atveju kuro magistralės dalį kuri leidžia galime ganėtinai paprastai sutaisyti panaudojant kuro šlangelę, padarant sujungimą tiesiog toje vietoje nekeičiant visos magistralės;

Tekančio kuro sustabdymas;

Tekančio kuro sustabdymas;

Prarūdijusios kuro magistralės dalinis remontas;

Prarūdijusios kuro magistralės dalinis remontas;

Dalinis kuro magistralės remontas;

Dalinis kuro magistralės remontas;

Kuro vamzdukų keitimas

Kuro vamzdukų keitimas paprastai baigiasi kaip minimum visos magistralės automobilio dugne pakeitimu nauja. Dažniausiai kuro magistralei naudojame varinius 6mm ir 8mm diametro vamzdukus kurie yra dengti plastikiniu šarvu, jiems sujungti su senais kuro vamzdukais panaudojame kuro šlangeles ir užveržiame sąvaržomis.

Keletas pavyzdžių jau demonstruojamas aukštesnėse nuotraukose, o žemiau pridedame parodydami kaip sujungiame naujus varinius vamzdukus panaudodami sąvaržas ir kuro šlangelę.

Nauji kuro vamzdukai sujungiami kuro šlangelių dėka;

Nauji kuro vamzdukai sujungiami kuro šlangelių dėka;

Nauji kuro vamzdukai sujungiami kuro šlangelių dėka;

Nauji kuro vamzdukai sujungiami kuro šlangelių dėka;

Labai svarbu tinkamai pravesti kuro magistralę tam kad ji nebūtų žemiausiose automobilio dugno vietose, kad sąvaržos nekliūtų ir nebūtų žemiausioje padėtyje nes taip galima užkabinti jas ir nutraukti kuro padavimą. Vamzdukus geriausiai tvirtinti specialiomis dengtomis kabėmis kad jie tvirtai laikytųsi prie kėbulo, kartais pavyksta panaudoti ir senus originalius laikiklius;

Šiame Youtube video reportaže galite pamatyti kaip ganėtinai paprastai ir primityviai galima išsisukti iš padėties ir sutaisyti kuro nutekėjimą:

https://www.youtube.com/watch?v=CU8XUpZagJM

Kuro vamzdukų antikorozinis padengimas

Pakeitus kuro vamzdukus, labai svarbu juos tinkamai užkonservuoti, jei naudojate metalinius kuro vamzdukus iš kito automobilio, turėtumėt suprasti kad nieko nepadarę kad jie ilgiau laikytų ir tarnautų, atsidursite tokioje padėtyje kokioje esate dabar, tik po tam tikro laiko. Tam kad taip nebūtų patartina tiek pakeistus, tiek ir visus kitus kuro vamzdukus padengti antikorozine danga, taip jie bus užkonservuoti ir apsaugoti nuo druskų žiemą bei kažkiek ir nuo mechaninių pažeidimų;

Pravedamas naujas kuro vamzdukas ir padengiamas antikorozine danga;

Pravedamas naujas kuro vamzdukas ir padengiamas antikorozine danga;

Nauji kuro vamzduko laikikliiai padengiami antikorozine danga;

Nauji kuro vamzduko laikikliai padengiami antikorozine danga;

Pravedamas naujas dengtas kuro vamzdukas;

Pravedamas naujas dengtas kuro vamzdukas;

Naujai pravestas dengtas kuro vamzdukas;

Naujai pravestas dengtas kuro vamzdukas;

Kuro vamzdukų keitimas – reziume ir išvados

Reikėtų pabrėžti kad kuras ir bet koks jo nuotėkis kaip jau minėjome aukščiau yra pavojingas tiek pačiam vairuotojui tiek ir aplinkiniams todėl bet kokį kuro nuotėkį reikia spręsti skubiai. Tvarkant kuro vamzdukus labai svarbu tinkamai apžiūrėti visą kuro magistralę, tikrai neverta sutaisyti vienos vietos kai po mėnesio pradės leisti kitoje vietoje 30 centimetrų atstumu nuo sutvarkytos, kas sukels vėl pavojų tiek Jums tiek aplinkiniams. Bėda tik tai kad mūsuose eksploatuojami automobiliai yra pakankamai seni ir pakeisti visą kuro magistralę kuri gali baigtis ir stabdžių vamzdukų keitimu ir kuro bako nuėmimu nevisi nori tvarkyti ir investuoti, o kuomet pradeda po mėnesio kažkur kurą leisti – spėkit kas būna apkaltintas, tad mūsų rekomendacijos jei jau tvarkyti kuro sistemą – ta daryti tik rimtai. Bet kokie kuro sistemos remontai turėtų būti dengiami antikorozine danga kad apsaugoti juos;

Didelė mūsų serviso darbų, tiek dujų įrangos montavimo tiek automobilių remonto yra pateikiama mūsų Facebook fanų puslapyje, kviečiame peržiūrėti ir tapti mūsų facebook fanų puslapio siekėjais ir visuomet sekti naujoves, diskutuoti apie darbus ir automobilis, dalintis naujausia informacija su draugais;

Taip pat kviečiame prisijungti prie mūsų Youtube Video kanalo kuriame talpiname įvairiausius video reportažus apie automobilių remontą ir dujų įrangos montavimą bei su tuo susijusią medžiagą;

Related Posts