Prarūdijęs kuro bakas ir jo remontas Servise 007

Prarūdijusio kuro bako remontas

nuo / 0 Komentarai / 9041 Peržiūros / 2 sausio, 2010

Prarūdijusio kuro bako remontas nėra paprastas darbas, bet kad ir kaip bebūtų gaila jis vis dažniau pasitaikantis. Problema yra ta kad mūsų netokioje jau turtingoje valstybėje automobilių amžius nėra mažas, kelius barstome druskomis ir visi šie faktoriai veikia tarsi katalizatorius korozijos procese – žinoma nėra išimtis ir kuro bakas.

Šiame puslapyje pademonstruosime kaip buvo tvarkomas prarūdijęs kuro bakas dyzelio automobilio – mikroautobuso. Prieš tai aprašytame straipsnyje papasakojome ir pademonstravome kokiomis medžiagomis bei kokia seka reikėtų remontuoti kuro baką kuris leidžia kurą.

Prakiurusio kuro bako remontas

Žemiau demonstruojamo kuro bako kuro leidimo priežastis yra korozija – būtent dėl jos buvo pažeistas kuro bakas.

Kuro bako viršus pažeistas korozijos

Kuro bako viršus pažeistas korozijos

Matome kad šio kuro bako viršus visas padengtas rūdimis. Tiesą pasakius neteko matyti nei vieno metalinio kuro bako kurio viršus, daugiau ar mažiau nebūtų pažeistas korozijos. Senesnėse mašinose turbūt profilaktiškai reikėtų nuimti kuro baką, nušveisti rūdis ir padengti antikorozinėmis priemonėmis.

Kaip ir minėjome šio kuro bako prakiūrimo priežastis korozija todėl jis buvo iki blizgesio šveičiamas ir padengiamas visas antikoroziniu gruntu, gruntas buvo naudojamas pilkas su epoksidiniais klijais kuriuo padengiamas visas kuro bako paviršius.

Kuro bakas kuris padengtas pilnai iš abiejų pusių antikoroziniu gruntu skirtu apsaugoti metalinius paviršius nuo korozijos.

Kuro bakas pilnai padengtas antikoroziniu gruntu

Kuro bakas pilnai padengtas antikoroziniu gruntu

Prakiurusio kuro bako klijavimas

Vieta kur remiasi kuro dyzelinio kuro siurblys yra nutepama poliuretaniniais klijais. Jie yra skirti tam kad suformuoti elastingą tarpinę, kuri neleis skysčiui prasiskverbti ir tekėti. Kaip tai padaryta matome nuotraukoje žemiau – poliuretano klijai juodos spalvos, žiedo formos.

Kuro siurblio kuris dedasi į kuro bako vidų vieta padengta poliuretano klijais

Kuro siurblio kuris dedasi į kuro bako vidų vieta padengta poliuretano klijais

Visas šonas kuris buvo ypatingai pažeistas korozijos yra klijuojamas epoksidiniais klijais ir stiklo audiniu keliais sluoksniais. Stiklo audinys sustiprina paviršių, apsaugo nuo prasisunkimo skysčių. Visa tai matome nuotraukose žemiau:

Stiklo audiniu ir epoksidine derva padengtas kuro bakas

Stiklo audiniu ir epoksidine derva padengtas kuro bakas

Kuro bakas padengtas stiklo audiniu su epoksidine derva

Kuro bakas padengtas stiklo audiniu su epoksidine derva

Stiklo audiniu ir epoksidine derva padengtas kuro bakas iš arčiau.

Stiklo audiniu ir epoksidine derva padengtas kuro bakas iš arčiau.

Kuro bako antikorozinė apsauga

Pabaigai tam kad visi klijavimai laikytų ir neplistų rūdis – kuro bakas padengiamas specialia antikorozine elastinga danga kuri yra purškiama specialiu pistoletu kuris naudojamas antikoroziniam padengimui. Kaip atrodo paruoštas ir suremontuotas kuro bakas galite matyti nuotraukose žemiau:

Suremontuotas leidžiantis, prakiuręs kuro bakas padengtas antikorozine danga

Suremontuotas leidžiantis, prakiuręs kuro bakas padengtas antikorozine danga

Antikorozine danga padengtas suremontuotas kuro bakas

Antikorozine danga padengtas suremontuotas kuro bakas

Prarūdijusio kuro bako remontas

Senesnių automobilių kurie turi metalinius kuro bakus būklė geriausiai yra matoma tik nuėmus kuro baką pilnai nuo automobilio. Net jei ir bakas neleidžia, kuro baką pravartu nušveisti nuo rūdžių ir padengti antikorozinėmis priemonėmis. Geriausiai kuro baką yra nuvežti tiems kas užsiima pramoniniu smėliavimų ir visą jį nusmėliuoti – tuomet ir pamatysite realią jo būklę.

Praktikoje realybė yra tokia kad kuro bakas, jei jis stipriai pažeistas korozijos dažniausiai būna neremontuojamas kadangi jį nuimant jis net skyla į dvi puses ir į dvi dalis – žinoma tokio jau nei mūsų Servisas 007 nei niekas kitas jau nesuremontuos ir kuro baką reikės keisti nauju.

Taip pat reikėtų suprasti ir tai kad paprastai jau prarūdijusio kuro bako nuėmimas ar remontas baigiasi pakankamai sudėtingais ir nepigiais darbais kadangi jį nuimant dažnai pradeda leisti tiek kuro tiek stabdžių vamzdukai ir tuomet remonto kaštai pasidaro tokie kad kartais net klientai atsisako aplamai remontuoti ir keisti kuro baką.

Kviečiame prisijungti prie Serviso 007 facebook paskyros kurioje aktyviai dedame mūsų padarytus ir atliktus remonto darbus, galime diskutuoti apie juos.

Taip pat kviečiame prisijungti prie Serviso 007 Youtube video paskyros kurioje yra kone 1000 įvairiausių video reportažų susijusių su automobilių remontu.

Youtube video kanaluose yra nemažai informacijos tiems kas nuspręstų savo jėgomis susitvarkyti ar restauruoti surūdijusius kuro bakus, kad būtų lengviau keletas pavyzdžių žemiau.

https://www.youtube.com/watch?v=ef2zydL3IYI
https://www.youtube.com/watch?v=Covk_AxA3Ig
https://www.youtube.com/watch?v=fUYr_7SwGms

Related Posts