Stabdžių kaladėlės ir jų keitimas Servise 007

Stabdžių kaladėlių keitimas

nuo / 0 Komentarai / 44923 Peržiūros / 23 vasario, 2016

Stabdžių kaladėlių keitimas yra vienas iš turbūt dažniausiai pasitaikančių ir kiekvienam automobilio vairuotojui žinomas automobilio remontas. Stabdžių kaladėlių būna labai įvairių, tiek forma, tiek sudėtimi ir galų gale paskirtimi. Reikėtų taip pat paminėti kad stabdžių kaladėlės yra tiek automobilio priekyje tiek gale, paprastai galinės kaladėlės dyla lėčiau ir yra keičiamos rečiau nei priekinės, dėl mažesnio krūvio kuris tenka galimiems stabdžiams kaladėlės yra ir kitokios formos, paprastai mažesnės nei priekinės ir net skirtingos sudėties.

Žemiau pateikiame pavyzdį kaip dažniausiai atrodo priekinės stabdžių kaladėlės. Nuotraukoje matysite tiek paprastas priekines kaladėles tiek kaladėles kurios jungiasi prie sudilimą fiksuojančių daviklių ir nudilus kaladėlei iki minimalios ribos automobilio priekiniame skydelyje pradeda šviesti speciali lemputė bylojanti apie kaladėlių nusidėvėjimą ir laiką keisti stabdžių kaladėles.

Įvairios stabdžių kaladėlės

Įvairios stabdžių kaladėlės

Kai kuriuose automobiliuose stabdžių kaladėlės turi specialius daviklius kurie stebi kaladėlių nusidėvėjimą ir pasiekus minimalią stabdžių kaladėlių ribą vairuotojui yra pranešama apie laiką keisti kaladėles.

Stabdžių kaladėlės su nudilimo davikliais

Stabdžių kaladėlės su nudilimo davikliais

Automobilio gale, dažniausiai paprastuose automobiliuose kurie nėra komplektuojami su galingais varikliais, stovi būgnai o ne stabdžių diskai. Kaip atrodo stabdžių būgnas galite pamatyti nuotraukoje žemiau.

Galinis stabdžių būgnas

Galinis stabdžių būgnas

Jei automobilio gale stovi būgnai, yra šiek tiek sunkiau nustatyti stabdžių kaladėlių būklę bei kada jos keistos kadangi jų tiesiog priešingai nei priekyje nesimato. Tokiu atveju jei niekada savo automobiliui niekada nekeitėte šių galinių stabdžių kaladėlių, lankantis automobilių servise patartume pasitikrinti stabdžių kaladėlių stovį ir reikalui esant kaladėles keisti.

Žinoma praktika yra kiek kitokia, paprastai broliai lietuviai važinėja tol kol pradeda atsirasti problemų, o jos paprastai būna susijusios su stabdžių efektyvumo suprastėjimo, technine automobilio apžiūra ir įrašų protokole apie netolygų ratų stabdymą arba tiesiog kai kurie vairuotojai pajunta kad automobilio rankinis stabdis veikia prasčiau arba nebeveikia visiškai. Tuomet yra keičiamos galinės stabdžių kaladėlės bei dažnu atveju ir tvarkomas visas rankinio stabdžio mechanizmas.

Žemiau pridedame nuotrauką kurioje matome nuimtą stabdžių būgną ir kaladėles.

Galinės stabdžių kaladėlės būgno viduje

Galinės stabdžių kaladėlės būgno viduje

Yra ir tokių stabdžių sistemų kuriuose gale yra stabdžių diskai, bet rankinio stabdžio mechanizmas yra stabdžių disko viduje. Tokios stabdžių sistemos turi tris komplektus stabdžių kaladėlių, tai priekinės stabdžių kaladėlės, galinės stabdžių kaladėlės ir rankinio stabdžio kaladėlės kurios yra stabdžių disko viduje.

Nuotraukoje žemiau matome jau sutaisytus stabdžius, tai naujai nutekintą stabdžių diską ir naujas stabdžių kaladėles

Galinis diskas kurio viduje yra rankinio stabdžio kaladėlės

Galinis diskas kurio viduje yra rankinio stabdžio kaladėlės

Nuėmus stabdžių suportą ir stabdžių diską, jo viduje randame rankinio stabdžio kaladėles

Rankinio stabdžio kaladėlės disko viduje

Rankinio stabdžio kaladėlės disko viduje

Stabdžių kaladėlės – kada jas keisti?

Kaladėles reikia keisti tuomet kai jos sudyla. Kad ir kaip paprastai šis argumentas skambėtų, bet paprastai dylančios priekinės stabdžių kaladėlės pradeda skleisti cypimo garsą tuomet kai jau laikas jas keisti. Tas garsas yra skleidžiamas dėka specialios plokštelės kuri pritvirtinta prie kaladėlės tam kad kai ji nulydą iki reikiamo lygmens metaliukas pradeda liesti stabdžių diską ir skleisti aštrų cypimo garsą, jei tokį garsą girdite stabdydami kuris sklinda iš automobilio priekio – tai ženklas jog reikia patikrinti ir tikriausiai pakeisti stabdžių kaladėles.

Garsas kurį skleidžia specialios metalinės plokštelės kai kaladėlės pasiekia minimalų storį skamba panašiai kaip demonstruojama video medžiagoje žemiau.

https://www.youtube.com/watch?v=kxdE12B8QXM

Priekines kaladėles kartais įmanoma patikrinti net nenuėmus rato, jei ratas yra užmontuotas ant lieto disko su dideliais tarpais, kartais matosi kaladėlių likutis. Jei ne, nuėmus ratą galima iš šono ir iš suporto priekio pasižiūrėti koks yra kaladėlių likutis, kaip tai atrodo galite matyti žemiau pridėtoje nuotraukoje

Priekinių stabdžių kaladėlių stovio tikrinimas neardant stabdžių suporto

Priekinių stabdžių kaladėlių stovio tikrinimas neardant stabdžių suporto

Tiesa būkite atidūs, išorinė stabdžių kaladėlė gali būti ir atrodyti gera, kai tuo tarpu vidinė, jei suporto kreipiančiosios nevaikšto, gali būti nudilusi iki metalo kaip rodoma žemiau.

Visiškai sudilę, perkaitintos stabdžių kaladėlės

Visiškai sudilę, perkaitintos stabdžių kaladėlės

Ypač patartina pasikeisti stabdžių kaladėles prieš varant automobilį į techninio stovio patikrą nes techninio stovio patikroje ypatingas dėmesys yra skiriamas į efektyvų ir tolygų rato ašių stabdymą.

Kaip pasirinkti kokybiškas stabdžių kaladėles?

Na apie stabdžių kaladėlių ar trinkelių kokybę yra ganėtinai daug informacijos, tik nereikėtų pamiršti kad kiekvienas gamintojas ir pardavėjai paprastai yra šališki savo prekiaujamom ar parduodamom bei gaminamom prekėm tad ne viskas yra  tiesa kas yra girdima stabdžių kaladėlių pardavimo vietose. Tiek liaudyje, tiek mūsų pačių darbo patirtis leidžia susidaryti jau šiokią tokią nuomonę kaip preliminariai atskirti geras kaladėles ir prastas, būtent šią mūsų patirtį ir visų meistrų tokią bendrinę nuomonę ir pamėginsime perduoti Jums – gerbiamieji mūsų klientai ir prijaučiantys automobilių remontuotojai.

Taigi, ko gero vienas iš svarbiausių kriterijų pasakančių apie stabdžių kaladėlių kokybę, kad ir kaip bebūtų banalu yra kaina. Pigios kaladėlės niekada nebus geros, pagamintos bus iš pigesnių medžiagų. Žinoma kaina visada subtilus dalykas, galima ir labai brangias bet prastas kaladėles nusipirkti, tad be abejonės pirmiausiai reikėtų žiūrėti ir į kokybiškus ir žinomus vardus. Čia kaip ir su mašinomis, galima pirkti mercedesą, galima ir lexusą, abi bus panašios klasės, tik kaina 2x skirsis. Paprastai pigios stabdžių kaladėlės būna kietos, cypia stabdant o bėgant laikui jos dėvisi mažai, labiau “ėsdamos” stabdžių diską o pačios per keletą metų nudildamos labai menkai.

Geros kaladėlės yra gaminamos iš minkštesnių medžiagų, kur kas geriau sukimba su stabdžių disku ir dyla paprastai ganėtinai greitai, kuo greičiau jos dyla, tuo geriau sukimba su stabdžių disku ir tuo geriau stabdo.

Geros kaladėlės yra kitokios sudėties nei pigios ir prastos. Geros kaladėlės savyje paprastai turi vario ar bronzos drožlių kaip kad demonstruojama žemiau nuotraukoje. Tokios kaladėlės pasižymi geresnių stabdymo efektyvumu nors ir sudyla greičiau bet stabdo kur kas geriau nei tos pigios nedylančios stabdžių kaladėlės.

Stabdžių kaladėlių pavyzdys kurios savyje turi vario/bronzos drožlių

Stabdžių kaladėlių pavyzdys kurios savyje turi vario/bronzos drožlių

Taip pat derėtų paminėti kad kuo minkštesnis ir geriau sukimbantis stabdžių kaladėlių mišinys ir medžiaga tuo ji labiau smirda. Skamba nerimtai, bet geros, kokybiškos stabdžių kaladėlės paprastai labai nemaloniai dvokia.

Visi šie kriterijai yra labiau praktika paremti, jei kas turite kitokių nuomonių apie kriterijus – mielai prašome išsakykite juos ir mes papildysime šią informaciją kuri daugeliui skaitytojų manome bus įdomi ir naudinga.

Problemos ir pavojai laiku nepasikeitus stabdžių kaladėlių

Laiku nekeičiant stabdžių kaladėlių, kaip ir netvarkant kitų automobilio gedimų galima turėti didelių problemų kur nors atokiau nuo miesto ir sugaišti daug laiko pakelėje ar brangiai sumokėti už vilkiką ir kitus automobilio pakabos ar variklio gedimus sukeltus vieno ar kito laiku nesutvarkyto gedimo. Stabdžiai automobilyje vaidina didelę saugumo rolę tad su jais patartina nejuokauti, stabdžius reikia prižiūrėti ir tvarkyti negailint tam pinigų, juk bet kokia investiciją į automobilio stabdžius yra investiciją į Jūsų, Jūsų šeimos ar draugų saugumą taip pat, tad jei įtariate neefektyvų stabdžių sistemos darbą – kreipkitės į automobilių servisą tam kad stabdžiai būtų profilaktiškai patikrinti ir reikalui esant pakeistos stabdžių kaladėlės.

Jei kalbant konkrečiau apie gedimus kuriuos gali sukelti nekeičiamos stabdžių kaladėlės tai kaip pavyzdį norėtume pridėti keletą vaizdų stabdžių diskų ir kaladėlių kurios buvo nudilusios iki metalo ir taip pažeidė stabdžių diską kad jį reikėjo nutekinti arba keisti nauju. Apie stabdžių diskų keitimą, jų pasirinkimą ir procesą skaitykite kituose skiltyse.

Žemiau matote nuotrauką stabdžių disko kuris buvo stabdomas ne tik kad stabdžių kaladėlės metaliuku bet kaladėlės metalo jau nebuvo likę ir diską stabdė pats stumokliukas. Žemiau matote koks liko stabdžių diskas, viena jo pusė visiškai sudėvėta ir toks jau diskas netinkamas naudojimui.

Stabdžių diskas kurį stabdė ne stabdžių kaladėlės bet suporto stumuokliukas

Stabdžių diskas kurį stabdė ne stabdžių kaladėlės bet suporto stumokliukas

Žemiau taip pat pridedame ir stabdžių suportą kuris buvo pastarojo stabdžių disko sugadinimo kaltininkas

Stabdžių suportas kuris stabdė stumuokliuku, stabdžių kaladėlių nebuvo.

Stabdžių suportas kuris stabdė stumokliuku, stabdžių kaladėlių nebuvo.

Nekeičiant stabdžių kaladėlių galima perkaitint visą stabdžių sistemą, užvirinti stabdžių skystį ir stabdžiai tiesiog gali dingti todėl su stabdžiais automobilyje neverta juokauti.

Kaip teisingai keisti stabdžių kaladėles?

Stabdžių kaladėlių keitimas yra turbūt vienas iš tų darbų kuriuos visi įsivaizduojame galime padaryti patys, bet ar tikrai? Teik tepalų keitimas, tiek stabdžių kaladėlių keitimas reikalauja ne tik tam tikrų žinių ir suvokimo, vietos, bet taip pat ir tam reikalingų įrankių, tepalų ir kitų priemonių kurių esu tikras daugelis mūsų garažuose nesaugo…

Šioje dalyje padėsime šiek tiek nušviesti situaciją ir patarti tiems kurie vis tik nuspręs stabdžių kaladėles keisti patys. Čia neapsigaukite, lengvai skambantis darbas toli gražu gali būti ne toks ir lengvas kaip atrodys iš pradžių.

Svarbiausia ką reikia žinoti keičiant stabdžių kaladėlės yra tai kad stabdžių kaladėlių keitimas neapsiriboja suporto vienos dalies atlenkimu, senų kaladėlių išėmimu ir naujų sudėjimu. Mūsų nuomone yra keletas labai svarbių dalykų kuriais reikėtų vadovautis keičiant kaladėles.

Pirmas ir bene svarbiausias punktas yra suporto kreipiančiųjų ir stumokliuko sutepimas. Esmė yra sutepti kreipiančiąsias ant kurių juda stabdžių suportas, kartu peržiūrėti ar stabdžių suporto gumelės yra sveikos, po gumele dengiančia stumokliuką patalpinti tepalo ir pasižiūrėti ar stumokliukas nėra aprūdijęs ar po guma nėra jokių apnašų. Jei tokių apnašų rasite – reikės ardyti ir restauruoti stabdžių suportą, bet apie tai jau kituose serviso 007 straipsniuose.

Žemiau pridedamoje video medžiagoje mes demonstruojame kaip turi vaikščioti stabdžių suportas po jo restauravimo arba tiesiog po kaladėlių keitimas. Tik tokiu atveju kaladėlės dils vienodai, suportas nestrigs ir stabdymas bus maksimaliai efektyvus.

https://www.youtube.com/watch?v=G0NRzjCwNq0

Šiame video kiek kitu kampu demonstruojame kaip lengvai juda suporto kreipiančiosios kurios buvo išvalomos nuo apnašų ir korozijos, suteptos specialiai tam skirtu tepalu.

https://www.youtube.com/watch?v=6exu5cclnDU

Žemiau video medžiagoje aiškiname kaip būtų stabdoma ir kaip netolygiai diltų kaladėlės jei vis tik nesuteptumėte kreipiančiųjų keisdami kaladėles.

https://www.youtube.com/watch?v=aEVyzlcIWY0
https://www.youtube.com/watch?v=WWO4AzZcHqU

Surinkus stabdžių suportą ir sudėjus naujas kaladėles, net jei suporto neperrinkinėjate, pakeitę kaladėles suportas turi vaikščioti taip lengvai kaip yra demonstruojama video medžiagoje žemiau:

https://www.youtube.com/watch?v=uNibJ0DI66E
https://www.youtube.com/watch?v=rsyd388I560

DĖMESIO! Sutepant kreipiančiasias yra privalu sutepti ir patį stabdžių stumokliuką ar stumokliukus. Jei to nepadarysite, sustumdami stumokliuką jį sustumsite kartu su visu purvu, rūdimis ir apnašomis ir tokiu atveju jis užstrigs paspaudus stabdžio pedalą ir visos apnašos neleis stumokliukui atsileisti ir ratas nuolatos stabdys, perkais ir stabdžių diskas ir stabdžių kaladėlės todėl keičiant stabdžių kaladėles, PRIVALOMA sutepti ir patepti ir patį stumokliuką kiekvieną kartą keičiant kaladėles ir sustumiant jį kad tilptų naujos storesnės stabdžių kaladėlės, o pastebėjus apnašas ar rūdis esančias po apsaugine stumokliuko gumele arba tiesiog pažeistą apsauginę gumelę – privaloma stabdžių stumokliuką išimti ir rūdis nuvalyti o jei stumokliukas jau pažeistas korozijos jį reikia keisti nauju!

Žemiau pridedame video medžiagą rastą Youtube kurioje ganėtinai neblogai demonstruojama stabdžių suporto kreipiančiųjų strigimas ir to strigimo pasekmės bei kaip reikėtų paprastai šias problemas spręsti, kviečiame pasižiūrėti.

https://www.youtube.com/watch?v=y2rvqSU5A10

Žemiau matote stumokliuką kuris yra lyginamas su nauju, senasis yra pažeistas korozijos ir ta vieta kuri buvo išlindusi iš suporto, kartais dėl to kad apsauginė gumelė buvo pažeista keičiant kaladėles ar plyšusi nuo amžiaus, kartais tiesiog net jei sveikai esant po ja susikaupusi drėgmė priverčia stumokliuką aprūdyti. Įsivaizduokite kaip gali judėti toks stabdžių suporto stumokliukas sustūmus jį pilnai į suporto vidų kaip kad demonstruojame žemiau nuotraukose.

Kairėje aprūdijęs ir iškorėjusiu paviršiumi stabdžių stumuokliukas lyginant su naujais dešinėje

Kairėje aprūdijęs ir iškorėjusiu paviršiumi stabdžių stumokliukas lyginant su naujais dešinėje

Aprūdijęs ir pažeistas stabdžių stumuokliukas

Aprūdijęs ir pažeistas stabdžių stumokliukas, tokio stumokliuko palikti nevalia nes jį sustūmus į suporto vidų jis tikrai užstrigs ir perkaitinsite stabdžius rizikuodami savo saugumu, sudeginsite tiek kaladėles tiek stabdžių diską, guolį ir kitas pakabos dalis.

Žemiau video medžiagoje demonstruojame kaip lengvai turi judėti suteptas stabdžių suporto stumokliukas:

https://www.youtube.com/watch?v=iCDKwau2cHs

Stabdžių nuorinimas keičiant stabdžių kaladėles

Antras kaladėlių keitimo etapas yra stabdžių skysčio nuorinimas, jei nėra galimybių nuorinti visos sistemos, nuorinkite bent jau priekio arba galo, priklausomai kurios pusės stabdžių kaladėles keičiate. Taip nuorindami sistemą įsitikinsite kad sistemoje nėra oro, o taip pat ir išleisite seną stabdžių skystį kuris laikui bėgant absorbuoja drėgmę ir kurį pasak automobilio gamintojo privalu keisti, nors retas vairuotojas keičia stabdžių skystį. Senas ir nekeičiamas stabdžių skystis absorbuoja drėgmę savo viduje ir taip pradeda rūdyti suportas iš vidaus pasidengdamas rūdimis ir sugadindamas pirmoje vietoje stumokliuką, keletas tokio stumokliuko pavyzdžių yra šiek tiek aukščiau ir dar keletas žemiau demonstruojant stumokliukų paviršiaus pažeidimus iškorėjimą.

Taigi dar kartą pabrėžiame kad būtina laiku keisti stabdžių skystį o keičiant stabdžių kaladėles tikrinti ir žiūrėti po apsaugine gumele ar stumoklius stabdžių nėra iškorėjęs ir pažeistas.

Žemiau nuotraukoje matote suportą kur beveik išstumtas stumokliukas, jei jau jo neišimsite visiškai, tai privalote įsitikinti ar po gumele nėra rūdžių, tuomet po gumele patalpinti tepalo ir tvarkingai sustumti stumokliuką. Jei matysite kad stumokliukas sukasi sunkiai, per jėgą jo negrūskite, jis turi vaikščioti lengvai kaip rodėme video medžiagoje.

Stabdžių stumuokliukai su iškorėjusiu paviršiumi

Stabdžių stumokliukai su iškorėjusiu paviršiumi

Žemiau rodome koks paviršius stumokliuko kuris buvo pažeistas korozijos. Jei tokį įdėsite ir jo nekeisite jis gali tiek strigti tiek leisti stabdžių skystį per tas nesandarias vietas.

Aprūdijęs stumuokliukas kurio išorinė apsauginė guma buvo plyšusi

Aprūdijęs stumokliukas kurio išorinė apsauginė guma buvo plyšusi

Įrankiai ir tepalai reikalingi kokybiškam kaladėlių keitimui

Tam kad kokybiškai pakeisti kaladėles, atsukti ir užsukti stabdžių nuorinimo varžtą, suspausti stumokliuką kad tilptų naujos kaladėlės ir sutepti kreipiančiąsias – patartina turėti specialius įrankius.

Vienas būtiniausių tokių įrankių yra įrankis skirtas sustumti suporto stumokliuką į vietą. Tokių įrankių yra keletas, bet žemiau pademonstruosime du labiausiai naudojamus ir populiarius, kaip praktika rodo, patys tokius naudojame ir esame patenkinti. Šių įrankių esmė yra nenaudojant plaktukų ar kitokių įrankių švelniai ir tvarkingai sustumti stumokliuką į suportą nepažeidžiant nei pačio stumokliuko nei apsauginių gumelių.

Žemiau pridedame nuotrauką dviejų populiariausių ir mūsuose esančių pirkti stumokliukų suspaudėjų įrankių, nepamirškite kad turint tokį įranki nepažeisite nei apsauginių suporto stumokliuko gumelių nei pačio suporto spausdami jį plaktuku ar replėmis. Taip pat derėtų žinoti kad kai kurie stumokliukai sustumiami paprastai, o kai kuriuos reikia ir spausti ir sukti kad jie sulystų, tad toks įrankis tikrai puiki ir teisinga išeitis norint kokybiškai pasikeisti stabdžių kaladėles.

Suporto stumuokliuko suspaudimas panaudojant specialų įrankį

Suporto stumokliuko suspaudimas panaudojant specialų įrankį

Suportų stumuokliukų suspaudimo įrankis su galimybe susukti stumuokliuką jį spaudžiant gilyn

Suportų stumokliukų suspaudimo įrankis su galimybe susukti stumokliuką jį spaudžiant gilyn

Sekantis ne menkiau svarbus dalykas sutepant suportų kreipiančiąsias keičiant stabdžių kaladėles yra tinkamo tepalo pasirinkimas. Suportų kreipiančiosiom puikiausiai tinka ATE plastilube tepalas apie kurį esame aprašę kitame straipsnyje, o vietas kur dedasi kaladėlė į laikiklį galima patepti vario tepalu, kaip ir stebulę prieš dedant stabdžių diską.

Tinkamo tepalo naudojimas garantuos kad suporto kreipiančiosios neprikeps esant bet kokiai suporto temperatūrai, tiek stabdant kasdieniniame važiavime  tiek stabdant ekstremaliai. Apart Ate Plastilube yra įvairių kitų kokybiškų tepalų, bet apie juos plačiau labai neišsiplėsime, tiesiog žinokite kad kiekvienam daiktui yra tepalas, o solidolas ar koks kitas nuo seno paplitęs viskam tinkantis tepalas paprastai netinka niekam.

Wurth vario pasta suportų kreipiančiosioms sutepti

Wurth vario pasta suportų kreipiančiosioms sutepti

Labai svarbu keičiant stabdžių kaladėles išlaikyti naujas kaladėles ir stabdžių diską švarius ir ne tepaluotus. Jei jau taip nutiks kad naudodami tepalą ištepsite stabdžių diską ar pačias kaladėles – būtinai švariu skudurėliu ir nuriebalintoju nuvalykite paviršius švariai tam kad jie būtų švarūs.

Švarūs nauji stabdžių diskai ir kaladėlės

Švarūs nauji stabdžių diskai ir kaladėlės

Išvados ir rekomendacijos

Stabdžių remontas, stabdžių kaladėlių keitimas yra svarbus ir atsakingas darbas. Nerekomenduojame jo atlikinėti su „chebra“ ir alumi garažiuke neturint tam nei įrankių nei reikiamų žinių, geriau pasitikėti tos srities specialistais, vis tik tvarkingi automobilio stabdžiai – tai saugi transporto priemonė Jums, Jūsų šeimai, draugams ir artimiesiems bei kitiems eismo dalyviams. Jei įtariate nors menkiausią stabdžių problemą ar niekada nekeitėte stabdžių kaladėlių, užsukite, patikrinsime ir reikalui esant sutvarkysime stabdžius, pakeisime ir stabdžių kaladėles ir reikalui esant atrestauruosime stabdžių suportus ar sutvarkysime rankinį stabdį.

Žemiau pridedame keletą galbūt įdomesnių ištraukų iš darbų kuriuos atlikome Servise 007. Nuotraukų albume manau rasite vaizdų kurie nesvetimi kiekvienam vairuotojui kuris nusprendė stabdžių kaladėlių keitimą padaryti pats. Jei vis tik susidursite su sunkumais, kreipkitės ir Servisas 007 mielai padės tuos nesklandumus ir bėdas išspręsti.

Kviečiame prisijungti prie mūsų Facebook automobilių remonto puslapio ir sekti mūsų darbus, komentuoti ir diskutuoti apie automobilių remontą.

Kviečiame jungtis prie mūsų automobilių remonto video Youtube kanalo.

Related Posts