Kuro bako remontas Servise 007

Kuro bako remontas, keitimas

nuo / 0 Komentarai / 7915 Peržiūros / liepos 12, 2009

Kuro bako remontas ir jo keitimas nėra paprasta procedūra kadangi dažnai tai apima ir prasideda nuo kuro bako nuėmimo, o baigiasi naujais kuro vamzdukais, stabdžių vamzdukais ir krūva neplanuotų darbų bei išlaidų. Kaip jau visi žinome – Lietuvoje didelė dalis automobilių yra senesnių nei 10 metų ir klimato zona pas mus tokia kuri verčia automobilių kėbulus rūdyti dėl žiemos sezono ir pilamos druskos, dėl drėgmės ir skirtingų temperatūrų. Senesnius automobilius reikia dažniau prižiūrėti ir remontuoti, todėl šį kartą pakalbėsime apie prakiurusio ar prarūdijusio kuro bako remontą.

Žemiau pateikiama nuotrauka kaip atrodo aprūdijęs kuro bakas honda civic automobilyje (1992 metų, 5gen):

Aprudijes kuro bakas, bako viršus kurio paprastai nesimato

Aprūdijęs kuro bakas, bako viršus kurio paprastai nesimato

Matosi jog visas kuro bako viršus yra aprūdijęs ir susidarę nemenkai korozijos židinių kuro bako viršuje. Neapsigaukite žiūrėdami į savo automobilio kuro baką iš apačios, kiek teko matyti visi metaliniai kuro bakai buvo gamykliškai dengiami iš apačios, tad jų apačia paprastai būna geros būklės, jei nebuvo pažeista mechaniškai užvažiuojant ant grumstų ar kitokių kliūčių Jei taip nutiko – nedelsdami padenkite pažeistą vietą nes ilgainiui ji pasidengs rūdimis ir prarūdijus pradės leisti kurą.

Žemiau rodoma nuotrauka kaip paprastai atrodo leidžiantis kuro benzino bakas:

Leidžiantis kura benzino bakas kurio suvirinimo kantas prarudijes

Leidžiantis kurą benzino bakas kurio suvirinimo kantas prarūdijęs

Dažnai nutinka taip, kad prarūdija kuro bakas ties tomis vietomis ties kuriomis jungiasi šlangos, būna ir taip kad jos nulūžta visiškai ir tokį kuro baką reikia keisti kitu.

Kura leidžiantis bakas kuris prarudijo ties šlangos uždejimo vieta

Kurą leidžiantis bakas kuris prarūdijo ties šlangos uždėjimo vieta

Prarūdijusio kuro bako grėsmė

Ypatingai pavojingos yra rūdys susidarančios kuro bako viršuje, ties sujungimais, bako šonuose ties siūlėmis. Kaip praktika rodo – dažnai pro ten ima tekėti kuras. Bėgantis kuras iš prakiurusio kuro bako netik, kad yra finansiškai nenaudingas bet gali būti grėsmingas net Jūsų ar Jūsų keleivių gyvybei, įsivaizduokite jei pastatytumėte mašiną ant nuorūkos ant kurios lašėtų benzinas.

Prarūdijusį kuro baką sutvarkyti nėra lengva, tam kad tai padaryti reikia visų pirma kuro baką nuimti – o tai kartais būna sudėtinga dėl surūdijusių jį laikančių konstrukcijų ir varžtų. Nepaisant to – jei vis tik pavyko ir ryšitės nusiimti prakiurusi kuro baką – pamėginsime nupasakoti kaip ir kuo geriau padengti ir sutvarkyti prarūdijusį kuro baką.

Kuro bako tvarkymas

Visų pirma reikia pilnai pašalinti kuro bako rūdis – prieš imantis bet kokių klijavimo ar bako virinimo darbų. Patariame pilnai nušveisti prarūdijusį kuro bako paviršių, atjungiant visas šlangas o ertmes užkemšant, kad į kuro baką nepatektų rūdžių dulkių. Tinkamiausias iš esmės valymo metodas turbūt yra jo smėliavimas, nusmėliavus visą kuro baką tikrai pasimato realus jo stovis.

Kad ir kaip stipriai būtų pažeistas kuro bakas – nepatariame jo virinti kruopščiai neišvalius kuro bako, o dar geriau to nedaryti ir kuro baką taisyti kitomis priemonėmis dėl saugumo sumetimų, nebent situacija to reikalauja. Kuro bakas prieš virinant turi būti ilgai vėdinamas, kad neliktu susikaupusių dujų, bet šiais laikais yra daug priemonių kaip užklijuoti prakiurusį kuro baką ir jo nevirinant.

Pateikiama nuotrauka kai kuro bakas yra pilnai nušveičiamas naudojant abrazyvinius šepetėlius dedamus ant drėlės. Reikalui esant – kuro bako rūdis galima šalinti smėliavimo būdų, gerai uždengus kuro bako angas.

Kuro bakas kurio viršus pilnai nušveiciamas

Kuro bakas kurio viršus pilnai nušveičiamas

Pilnai nušveitus kuro baką, pamatysite vietas kuriose jis pažeistas. Tokias vietas klijuoti patariame naudojant dviejų komponentų klijus skirtus kuro bako klijavimui. šių klijų būna pirkti tiek senukuose, tiek degalinėse tiek auto detalių parduotuvėse.

Žemiau pateikiama dviejų komponentų klijai skirti kuro bako remontui:

Dvieju komponentu prakiurusio kuro bako klijai

Dviejų komponentų prakiurusio kuro bako klijai

Pažeistą, prarūdijusią vietą nuvalykite ir nuriebalinkite, o tuomet klijuokite šiais klijais naudodami gamintojo nurodytas rekomendacijas ir instrukcijas. Užklijavus kuro baką šiais klijais – patariame ant viršaus klijuoti stiklo audinio sluoksnį kartu su epoksidiniais klijais. Tokį remontinį komplektą taip pat galite nusipirkti nesunkiai statybinių ar auto prekių parduotuvėse.

Remonto komplektas sudarytas iš stiklo audinio bei epoksidiniu kliju

Remonto komplektas sudarytas iš stiklo audinio bei epoksidinių klijų

Leiskite klijams sustingti – o tuomet reikia visą kuro bako paviršių padengti antikoroziniais dažais. Rekomenduojame hammerite dažus kurie yra skirti net dengti aprūdijusius paviršius:

Hammerite dažai kurie pasižymi ilgalaikemis antikorozinemis savybemis

Hammerite dažai kurie pasižymi ilgalaikėmis antikorozinėmis sąvybėmis

Nudažius kuro baką galima jį papildomai padengi kaučiukinėmis ir elastingomis antikorozinėmis medžiagomis, jų tikrai rasite automobilinių dažų parduotuvėse, ten jus pakonsultuos ir patars kokias priemones tam naudoti. Taip užkonservavę kuro baką prailginsite jo tarnavimo laiką keletą kartų.

Naujo kuro bako keitimas

Senas surūdijęs bakas dažnai išsiskečia į dvi dalis kai jį nuimi, arba nulūžta galai jo kur tvirtinasi šlangos, arba nusmėliavus kuro baką pasirodo kad jis kiauras jau kaip rėtis – tokiu atveju rekomenduojame keisti kuro baką nauju. Dažnai su kuro baku ar jo užsakymų, galime padėti ir mes, bet nepaisant to mes kuro baką užsakysime ar kas kitas – norime pasidalinti keletu patarimų.

Pats pirmas ir pagrindinis tai prieš montuojant ir patalpinant naują kuro baką į vietą – jį padengti apsaugine danga. Geriausiai tam tinka gruntas o ant jo dažai, tinka ir tik dažai, tinka ir tik antikorozinės priemonės.

Naujas bakas papratai nebūna dengtas jokia danga:

Naujas kuro bakas keičiamas Servise 007

Naujas kuro bakas keičiamas Servise 007

Bet koks naujo kuro bako padengimas prailgins jo tarnavimą kelis kartus – žemiau matysite nuotrauką kaip atrodo padengtas toks kuro bakas. Geriausiai kad ir nudažyti jį, o sumontavus jo apačią padengti dar antikorozinėmis, elastingomis medžiagomis kad apsaugoti nuo mechaninių pažeidimų kas paskui privestų prie metalo korozijos.

Nudažytas kuro bakas ruošiamas keitimui

Nudažytas kuro bakas ruošiamas keitimui

Padengiamas naujas kuro bakas

Padengiamas naujas kuro bakas

Reziume ir Išvados

Taip nudažytą kuro baką beliks įdėti į vietą ir galėsite būti ramūs, kad automobilis nepaves jūsų kelyje ir visą likusį jo eksploatavimo laiką prie šios problemos grįžti nereikės.

Nepamirškite, kad geriau tvarkyti ir spręsti problemą tada kai jos dar nėra ir bakas nėra kiaurai prarūdijęs nei paskui likviduoti korozijos sukeltas pasekmes – jei Jūsų automobiliui daugiau nei 10 metų, patariame pasitikrinti ir apsaugoti kuro baką nuo prarūdijimo!

Žemiau pateikiame dviejų dalių video kuriame yra restauruojamas senas, prarūdijęs kuro bakas seno motociklo, bet sistema ir būdai yra labai paprasti ir iš esmės labai teisingi. Tikimės, kad šis video padės teisingai susiremontuoti savo prakiurusį kuro baką.

Pirma dalis:

https://www.youtube.com/watch?v=wSsfTGg6R6A

Antra dalis:

https://www.youtube.com/watch?v=bmWUbVvH80c

Kviečiame prisijungti prie mūsų Facebook automobilių remonto puslapio ir sekti mūsų darbus, komentuoti ir diskutuoti apie automobilių remontą.

Kviečiame jungtis prie mūsų automobilių remonto video Youtube kanalo.

Related Posts