Būgninių stabdžių remontas Servisas 007

Būgninių stabdžių kaladėlių keitimas

nuo / Komentarai įrašui Būgninių stabdžių kaladėlių keitimas yra išjungti / 1528 Peržiūros / vasario 23, 2016

Būgninių stabdžių kaladėlių keitimas – automobilių servise 007 galite pasikeisti ir būgnines stabdžių kaladėles, būgninių stabdžių kaladėles Servise 007 keičiame jau ne pirmus metus todėl turime daug įvairios patirties su būgninių stabdžių kaladėlių keitimu, pačių stabdžių būgnu keitimu ar net kartais nutekinimu. Šiame straipsnyje pamėginsime papasakoti įdomiausią darbo patirtį susijusią su būgninių stabdžių kaladėlių keitimu ir pakviesime visus norinčius pasikeisti būgninių stabdžių kaladėles ar pačius būgnus rezervuoti laiką mūsų Servise 007.

Būgninės stabdžių kaladėlės ir jų keitimas Servise 007

Būgninės stabdžių kaladėlės ir jų keitimas Servise 007

Būgniniai stabdžiai

Būgniniai stabdžiai turbūt pasirodė kaip tokie pirmieji stabdžiai ir senuose automobiliuose buvo montuojami automobilio priekyje, tuo metu greičiai nebuvo dideli ir tokia konstrukcija atrodė priimtinesnė turbūt. Būgniniai stabdžiai skiriasi nuo diskinių tuo kad stabdžių kaladėlės yra uždengtos būgnu ir stabdo ne spausdamos stabdžių diską kaip yra diskiniuose stabdžiuose, bet priešingai, jos plečiasi ir taip remiasi į būgno vidines sieneles, taip sukeldamos trintį ir tuo metu vyksta stabdymas. Būgninių stabdžių kaladėlių veikimo principas parodytas žemiau.

Būgninių stabdžių veikimo schema

Būgninių stabdžių veikimo schema – kairėje važiavimo būsena kai stabdis nenaudojamas, dešinėje – stabdymo metu besiplečiančios kaladėlės ir stabdymo efektas.

Labai gerai pasakoja ir parodoma yra žemiau pridėtame Youtube video reportaže, tad kviečiame pasižiūrėti kaip veikia būgniniai stabdžiai.

https://www.youtube.com/watch?v=bnc3VnQ8kUY

Būgniniai stabdžiai skiriasi nuo diskinių kaip ir minėjome tuo kad stabdžių kaladėlių nesimato ir jos yra būgno viduje, o diskiniuose stabdžiuose kaladėlės matosi ir yra išorėje. Skiriasi ir esminis stabdžių veikimo principas, būgniniuose stabdžiuose stabdžių kaladėlės yra plečiamos ir taip remiasi į vidinę stabdžių būgno dalį sukeldamos stabdymo efektą, o diskiniuose stabdžiuose jos spaudžiamos į patį diską.

Diskiniai stabdžiai laikomi efektyvesniais, nors jei pažiūrėsime logiškai, tai stabdymo plotas paimtas stabdžių kaladėlės ploto kuri liečia diską ar būgną stabdymo metu, akivaizdžiai pamatysime kad galiniai stabdžiai kaip ir efektyvesni turėtų būti būgniniai nei diskiniai, iki tam tikro lygio taip ir yra. Net ir daugumos naujų automobilių, ypatingai nedidelio litražo ir nedidukų automobilių galiniai stabdžiai net ir šiomis dienomis yra dar montuojami būgniniai. Nepaisant to, būgniniai stabdžiai niekada nenaudojami galingesniuose automobiliuose, kaip manote kodėl? Į tai atsakysime sekančioje pastraipoje.

Geras video reportažas palyginimui kurie yra geresni ir kuo skiriasi diskiniai ir būgniniai stabdžiai.

https://www.youtube.com/watch?v=4Ts5hQFi9Hw

Kalbant apie efektyvumą, labai gerai parodytas būgninių stabdžių efektyvumas ir diskinių stabdžių efektyvumas palyginimai tarpusavyje:

https://www.youtube.com/watch?v=LdGYxhbdvdQ

Būgninių stabdžių trūkumai

Nepaisant konstrukcijos ir to kad net šiomis dienomis nauji automobiliai kai kurie turi būgninius stabdžius, sistema turi keletą trūkumų kuriuos mes Servise 007 ir pamėginsime nupasakoti. Visų pirma – stabdžių priežiūra – diskiniuose stabdžiuose mes dažniausiai matome kaip dyla stabdžių diskas – tai iš esmės yra mūsų stabdžių efektyvumo atspindys, o būgniniuose stabdžiuose mechanizmas slepiasi viduje ir mes nematome nieko, galim tik pajusti problemas iš sklindančių garsų ar prasto stabdymo. Problema yra ir ta jog būgniniai stabdžiai yra uždari, vadinasi juose laikosi ir drėgmė, kaupiasi dylančios stabdžių kaladėlių dulkės kurios tik dar paspartina visų judančių detalių strigimą ir dėvėjimąsi todėl problema esminė yra ta kad nematome stabdžių kaladėlės ir negalime vertinti stabdžių būklės iki tol kol nesusiduriame su problemomis arba ne ardome stabdžių būgnų profilaktiškai.

Šilumos faktorius diskiniuose ir būgininiuose stabdžiuose

Šilumos faktorius diskiniuose ir būgininiuose stabdžiuose

Kitas prastas faktorius dėl ko būgniniai stabdžiai nėra naudojami galingesniuose automobiliuose yra temperatūrinis faktorius. Ventiliuojami stabdžių diskai kur kas lengviau atiduoda į aplinką šilumą susidariusią frikcijos ar kitaip stabdymo metu, todėl jie kaista mažiau, temperatūra mažiau kenkia ir patiems stabdymo komponentais ir aplinkiniams komponentams tokiems kaip rato guoliai taip pat. Prie didelių apkrovimų būgno temperatūra visuomet bus didesnė nei stabdžių disko – būtent todėl stabdžių diskai visuomet montuojami galingesniuose automobiliuose, tiek priekyje tiek gale.

Dažniausios būgninių stabdžių problemos

Dažniausios būgninių stabdžių problemos žinoma yra susijusios su jų iš esmės konstrukciniais trūkumais kuriuos mes aprašėme aukščiau. Bėgant metams stabdžių būgnas rūdija, rūdija ir viskas kas yra jo viduje – pradedant cilindriuku, kaladėlėmis, būgno vidumi ir visomis spyruoklėmis todėl dažnai stabdžių būgnas pradeda skleisti įvairius garsus sukdamasis tarsi nuolatos maltų kažkokias dalis ar tiesiog rūdis.

Surūdiję galiniai būgniniai stabdžiai

Surūdiję galiniai būgniniai stabdžiai

Korozijos paveikti būgniniai stabdžiai

Korozijos paveikti būgniniai stabdžiai

Surūdijęs būgninių stabdžių vidus

Surūdijęs būgninių stabdžių vidus

Dažna problema ir rankinio stabdžio veikimas būgininiuose stabdžiuose, tikrai ne retai susiduriame su tuo kad kaladėlių įveržimo mechanizmai būna aprūdiję, užstringa rankinio kojelės viduje ir pradeda strigti rankinis.

Bet koks senesnio automobilio būgninių stabdžių remontas dažniausiai nėra paprastas, patogus ir greitas, dažnai tenka keisti sulūžusias ar surūdijusias spyruokles, tvarkyti prirūdijusius mechanizmus būgno viduje ar tiesiog kovoti norint nuimti prirūdijusį stabdžių būgną.

Būgninių stabdžių kaladėlių keitimas Servise 007

Būgninių stabdžių kaladėlių keitimui Servise 007 registruojame puslapyje duotais kontaktais. Galime pasiūlyti tiek pigesnių būgninių stabdžių kaladėlių tiek ir kokybiškų ir brangesnių, kokybiškų stabdžių dalių gamintojai gamina kokybiškas stabdžių kaladėles tiek būgnams tiek stabdžių diskams todėl Servise 007 galime pasiūlyti platų kaladėlių pasirinkimą. Jei ieškote stabdžių kaladėlių ar norite jas pasikeisti savo automobiliui Servise 007 prašome susisiekti su mumis arba pasinaudoti Serviso 007 detalių užklausos forma.

Kartais remontuojant automobilius tenka rasti tokias iki metalo nudilintas būgninių stabdžių kaladėles, būna ir taip kad stabdymo medžiaga nukrenta nuo surūdijusio kaladėlės metalo prie kurio ji būna priklijuota.

Sudilę iki metalo būgninės stabdžių kaladėlės

Sudilę iki metalo būgninės stabdžių kaladėlės

Jei kada kam būtų įdomi procedūra kaip yra keičiamos būgninės stabdžių kaladėlės, tai Youtube tikrai galima rasti ne vieną tokį video apie galinių būgninių stabdžių kaladėlių keitimą. Vienas populiariausių video reportažų yra pridedamas žemiau, tad visus kurie tuo domisi kviečių pasižiūrėti.

https://www.youtube.com/watch?v=MCpCkun2qxA

Rankinio stabdžio kaladėlės stabdžių disko viduje

Pasitaiko ir neretai tokių atvejų kai rankinio stabdžio kaladėlės yra tarsi būgno viduje, bet iš tiesų jos yra stabdžių disko viduje kuris iš esmės yra kaip ir būgnas, turi viduje rankinio kaladėles o išorėje atrodo kaip stabdžių diskas ir yra stabdomas pagrindinio stabdžio kaladėlių kurios yra jau diskinės. Tokia struktūra dažnai sutinkama BMW, OPEL ir daugelyje kitų automobilių galiniuose stabdžiuose.

Būgninės rankinio stabdžio kaladėlės ir mechanizmas stabdžių disko viduje;

Būgninės rankinio stabdžio kaladėlės ir mechanizmas stabdžių disko viduje;

Stabdžių būgnų keitimas Servise 007

Stabdžių būgnų keitimas taip pat nėra svetimas dalykas Servise 007, kartais randame stabdžių būgnus tiek surūdijusius arba tiek prirūdijusius prie stebulės kad nuimant ar besistengiant jį nuimti jis sutrūksta arba jau būna trūkęs prieš remontą, toks būgnas yra tiesiog keičiamas nauju – naujų būgnų tikrai yra kaip ir stabdžių diskų tad pakeisti juos naujais taip pat galima.

Nauji stabdžių būgnai

Nauji stabdžių būgnai

 

Pakeistas ir uždėtas naujas stabdžių būgnas

Pakeistas ir uždėtas naujas stabdžių būgnas

Stabdžių būgnų nutekinimas

Kartais galima atlikti tokią paslaugą kaip stabdžių būgno vidinės dalies nutekinimą. Tai tenka daryti kai stabdžių būgnas dar nėra pasiekęs servisinio rėžimo ir dėl užstrigusių kaladėlių buvo ilgą laiką nestabdomas ir jo vidus kur yra stabdžių kaladėlių lietimo paviršius yra pasidengęs storu rūdžių kiekiu, prieš viską surenkant patartina nušlifuoti tas vietas, o tą geriausiai daro tekintojai ant specialiai tam pritaikytų staklių. Stabdžių būgno servisinis rėžimas tai riba iki kokio diametro maksimalaus gali būti būgno vidinis skersmuo arba diametras, jei jis bus per platus, efektyvumas stabdžių prastės. Panaši situacija su per plonai standžių diskais būtų.

Servise 007 neatliekame stabdžių diskų ar būgnų tekinimo, bet reikalui esant galime nurodyti kontaktus kur patys kreipiamės kai mums reikia tokios paslaugos.

Būgninių stabdžių remontui Servise 007 registruojame puslapyje nurodytais kontaktais.

Kviečiame prisijungti prie Serviso 007 Facebook kanalo ir sekti video ir nuotraukų naujienas ir Serviso 007 reportažus.

Taip pat kviečiame prisijungti prie mūsų Serviso 007 Youtube kanalo ir tapti jo prenumeratoriais.

Related Posts