Aušinimo žarnų keitimas Servise 007

Aušinimo žarnų keitimas

nuo / Komentavimas išjungtas įraše Aušinimo žarnų keitimas / 8197 Peržiūros / 27 vasario, 2016

Aušinimo žarnų keitimas ne visuomet tas gedimas kuris įvyksta mums patogiu ar suplanuotu metu, o kaip ir visi gedimai susiję su aušinimo sistema automatiškai mus pastato į nepatogią padėtį dėl kurios kelionė automobilio dažniausiai baigiasi ir tenka arba skubiai ieškoti remonto vietos, arba palikti automobilį ir planuoti jo remontą.

Prakiurusi aušinimo sistemos žarna

Prakiurusi aušinimo sistemos žarna

Automobilio variklio temperatūra yra visuomet vienas iš parametrų kuris turi būti akylai stebimas vairuotojų kadangi laiku nepastebėję tokio nuotėkio, galime perkaitinti automobilio variklį ir turėti kur kas didesnių remonto išlaidų nei tiesiog prakiurusios aušinimo sistemos žarnos keitimas, todėl vairuodami automobilį visuomet išsiaiškinkite ką reiškia raudonos lemputės susijusios su aušinimo sistema, kur yra rodoma variklio temperatūra, kaip bus rodoma kai variklis pradės kaisti. Skirtingi automobiliai turi skirtingus pranešimus, bet esmė jų paprasta. Pamatę nors kokį nors pranešimą su aušinimo sistemos skysčio trūkumu – sustokite jei turite galimybę ir pasitikrinkite aušinimo skysčio lygį, apžiūrėkite ar niekur akivaizdžiai niekas nebėga. Suprasti čia reikia tai kad aušinimo skystis ne kuras – jo lygis neturi nei mažėti nei didėti, jis nėra vartojamas ar kažkaip susinaudoja, nėra tokio kokio kurio dingimas yra normalus ar dėl to nereikėtų kreipti dėmesio. Bet koks aušinimo skysčio dingimas byloja apie aušinimo sistemos sandarumo problemas.

Pranešimas apie aušinimo skysčio lygio trūkumą;

Pranešimas apie aušinimo skysčio lygio trūkumą;

Aušinimo sistemos žarnos

Aušinimo sistemų žarnų yra labai įvairių, variklio skyriuje jų tikrai yra ne viena ir ne dvi – tiek storesnių, tiek ilgesnių. Storesnės paprastai keliauja nuo variklio iki radiatoriaus, plonesnės į salono pečiuką ar kitus agregatus variklio skyriuje. Žemiau pridedame keletą nuotraukų kad būtų aiškiau kaip jos atrodo.

Aušinimo sistemos žarna

Aušinimo sistemos žarna

Aušinimo sistemos žarna variklio skyriuje

Aušinimo sistemos žarna variklio skyriuje

Sportiniuose automobiliuose paprastai aušinimo sistemos žarnos yra keičiamos naujomis silikoninėmis, tokios paprastai būna pakankamai ryškios ir atrodo taip kaip parodyta žemiau.

Silikoninės aušinimo sistemos žarnos

Silikoninės aušinimo sistemos žarnos

Ką daryti supratus kad automobilis kaista ir įtariate jog aušinimo sistema turi nuotėkį?

Visų pirma – kaip ir minėjome aukščiau, reikia stebėti nuolatos variklio temperatūrą, o prieš kiekvieną ilgesnę kelionę pasitikrinti ne tik aušinimo skysčio lygį bet ir visus kitus automobilio skysčius. Jei kelionių ilgų neturite, bent kartą į mėnesį nepakenktų pasitikrinti visų skysčių būklę, paprastai tai trunka visai neilgai.

Aušinimo skysčio lygis žemiau nei minimali riba

Aušinimo skysčio lygis žemiau nei minimali riba

Svarbu ir tai kad jei pamatysite jog sistema aušinimo turi nuotėkį ar akivaizdžiai trūksta aušinimo skysčio, aušinimo skysčio papildymą reikia daryti tik esant pravėsusiam varikliui. Jei Jūs turėdami automobilį su prakiurusia žarna aušinimo pilsite dideliais kiekiais esant šiltam varikliui naują skystį kuris nėra šiltas – rizikuojate sukraipyti variklio galvos tarpinę lygiai taip pat ar dar blogiau nei leisdami jam perkaisti, todėl iš esmės geriausiai leisti varikliui atvėsti, tuomet prisipilti aušinimo skysčio ir tik tuomet tęsti kelionę, geriausiai ją tęsti mūsų ar kito serviso link ir ieškoti sistemos nuotėkio.

Prakiurusios aušinimo žarnos

Prakiurusios aušinimo žarnos kaip jau ir minėjome nėra retas gedimas, problema tik ta kad paprastai tai yra gedimas ne laiku ir ne vietoje, mat prakiurusi žarna ar šlanga dažnai pakankamai stipriai pradeda leisti aušinimo skystį, tad remonto reikia čia ir dabar. Priežasčių žarnoms prakiurti yra labai įvairių – viena pagrindinė turbūt yra jų amžius. Mūsų automobilių parkas yra dažniausiai 10 metų ar senesnis, tad natūralu jog guma per metus sukietėja, o veikiama kas dieną skirtingų temperatūrų pradeda trūkinėti ir galų gale prakiūra.

Suskeldėjusi aušinimo sistemos žarna

Suskeldėjusi aušinimo sistemos žarna

Sutrūkinėjusi aušinimo sistemos žarna

Sutrūkinėjusi aušinimo sistemos žarna

Kitos priežastys prakiurti aušinimo žarnai yra trintis ir tepalas patenkantis ant jų. Jei ant aušinimo žarnų patenka tepalas kažkur bėgantis variklio skyriuje, ilgainiui jos minkštėja, pučiasi ir natūraliai finale ima ir pratrūksta – todėl svarbu visapusiškai prižiūrėti automobilius, šalinti visus einamus gedimus ir periodiškai pasitikrinti servise automobilių būklę, paprastai tą patariame daryti prieš kiekvieną žiemą ir po žiemos jei situacija nepriverčia to daryti dažniau.

Aušinimo žarnų keitimas

Aušinimo žarnų keitimas Servise 007 yra viena iš mūsų teikiamų paslaugų todėl visuomet laukiame skambučių susijusių su šiomis problemos ir dažnu atveju tas problemas randame, diagnozuojame ir sutaisome. Reikalui esant galime užsakyti naujų žarnų komplektus ar pavienias žarnas, jei to neleidžia galimybės – surandama dėvėtą žarną ar pritaikome kitus aušinimo sistemos remonto sprendimus. Reziumuojant šį straipsnį norisi tik paminėti dar kartą kad norint tokių problemų išvengti, reikėtų reguliariai tikrinti automobilius ir juos prižiūrėti, pastebėjus aušinimo skysčio ar kitų skysčių trūkumą akcentuoti tai servise ir problemas spręsti kol jos nesukelia didelių ir brangių problemų ir rūpesčių.

Aušinimo sistemos sandarikliai, ar jie veiksmingi ir padeda?

Apie aušinimo sistemos sandariklius yra labai daug informacijos internete, tad pamėginsime čia išsakyti ir mes savo nuomonę. Suprasti reikia vieną – joks sandariklis iš esmės ne sprendžia problemos, tai viena iš priemonių kuri yra skirta laikinai sustabdyti arba pristabdyti aušinimo sistemos nuotėkį, toks sprendimas yra pateisinamas kelyje ar kelionėje kai remontui nėra laiko ar galimybių ir reikia tęsti suplanuotą kelionę, nors paprastai jei yra rimti sistemos aušinimo nuotėkiai ar žarnų plyšimai ar trūkimai – jokio sandarikliai jau ne tik kad nepadės bet sukels ir dar didesnių problemų tokių kaip radiatoriaus užsikišimą, salono pečiuko suprastėjusį šilumos atidavimą ir panašiai. Patarimas čia tik vienas, jei jau taip nutiko kad nusprendėte naudoti sandariklius aušinimo sistemoje – naudokite skystus o ne miltelių pavidalu, kiek esame susidūrę – milteliniai gal ir sandarina įtrūkimus geriau, bet jie labai puikiai sandarina ir kemša salono pečiukus taip pat, tad priedus ir sandariklius naudokite tik patys prisiimdami to pasekmes.

Kviečiame prisijungti prie mūsų Facebook interneto paskyros kurioje plačiai diskutuojame apie atliktus darbus, dedame tiek nuotraukas tiek video reportažus apie įdomias problema ir jų sprendimus.

Taip pat kviečiame prenumeruoti mūsų Youtube video kanalą kuriame visuomet rasite įdomių remonto sprendimų ar pademonstruotų sudėtingų gedimų ar ne juokais apleistų automobilių gedimų.

Youtube video portale rasite ne tik mūsų video reportažus, bet taip pat ir kitų video reportažų taip pat susijusių ir su aušinimo žarnų keitimu ar remontu. Keletą iš jų pridedame apačioje.

https://www.youtube.com/watch?v=a7TYxmMMdpk
https://www.youtube.com/watch?v=1dZfIhMIMag

Na o čia žemiau apie aušinimo sistemos sandariklį, video apie tai rasite tikrai labai daug, vienas iš jų žemiau:

https://www.youtube.com/watch?v=fo4zLBqnTHI

Na ir prie viso šito sekantis video kuriame demonstruojama kodėl nereikėtų niekada naudoti tokių priedų. Išvadas paliekame pasidaryti kiekvienam Jūsų asmeniškai.

https://www.youtube.com/watch?v=KQo7CghGo1Y
https://www.youtube.com/watch?v=PuexxLwFO5c

Related Posts